افتتاح دومین نمایشگاه جشنواره دانشگاهی رویش در دانشگاه شهیدچمران اهواز


افتتاح دومین نمایشگاه جشنواره دانشگاهی رویش در دانشگاه شهیدچمران اهواز

اهواز-ایرنا- نمایشگاه دومین جشنواره دانشگاهی رویش به مناسبت هفته پژوهش با حضور رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در محل سرسرای دانشکده علوم این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در حاشیه افتتاح نمایشگاه جشنواره دانشگاهی رویش در سرسرای دانشکده علوم این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۷ غرفه از کانونهای مختلف فرهنگی، آموزشی ، علمی و گردشگری دانشجویان این دانشگاه و یک غرفه از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه بصره حضور دارند و کارها و فعالیت‌های خود را عرضه کرده اند.

غلامحسین خواجه ادامه داد: دانشجویان کارهای ارزشمندی را در غرفه های خود انجام داده اند و حوزه فعالیت خود را به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: برای ایجاد ارتباط هر چه بیشتر با دانشگاههای کشور عراق از دانشگاه بصره دعوت کردیم که در این نمایشگاه حضور یابد و آثار خود را به نمایش بگذارند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه این نمایشگاه همزمان با دومین روز از هفته پژوهش برگزار شده است افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که فضای نشاط بیشتری در زمینه پژوهش در محیط دانشگاه ایجاد شود.

دومین نمایشگاه رویش در سرسرای دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور ۱۷ کانون دانشجویی دانشگاه در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری و علمی و یک غرفه از دانشگاه بصره افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج