چند خبر از کشتی خوزستان


چند خبر از کشتی خوزستان

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: 11 کشتی گیر خوزستانی در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جام تختی موفق به کسب مدال شده و جواز حضور در این رقابت ها را کسب کردند.

سیدحسین مرعشیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پایان رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی جام جهان پهلوان تختی، ورزشکاران استان چهار نشان طلا، ۲ نقره و پنج نشان برنز کسب کردند. همچنین چهار کشتی گیر استان عنوان پنجم را به دست آوردند.

وی افزود: میلاد رضانژاد، حسین اسدی، عظیم گرمسیری و آرمان علیزاده عبدولی به مدال طلا رسیدند. همچنین امیرحسین خونساری و علی ذکایی مهر مدال نقره و مهرگان جهانگیری، محمد حسینوند، محمد سلطانی منفرد، کرامت عبدولی و محمد شربی نیازی صاحب گردن آویز برنز شدند. سعید سیداحمدیان، محسن مدهنی، اصغر عالی محمودی، وحید زیدوند و نوید پارسایی به مقام پنجم رسیدند.

درخشش کشتی گیران خوزستانی در مسابقات بین المللی جام کودک

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: در پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نونهالان جام کودک در شهرستان الوند، ملی پوشان خوزستانی کشورمان موفق به کسب ۲ نشان طلا ، یک نقره ، ۳ برنز و یک عنوان پنجمی شدند. البته با توجه به اردوی تیم ملی نونهالان قبل از برگزاری مسابقات، تعدادی از ملی پوشان خوزستانی نیز به این دوره از مسابقات نرسیدند.

وی ادامه داد: علی گورائی کاوسی و حسین باجوروند به مقام قهرمانی رسیدند. همچنین حمیدرضا اسلامی نسب نشان نقره این مسابقات را کسب کرد. ابوالفضل علایی، محمد عشیری و رضا قیطاسی به مقام سوم رسیدند همچنین ابوالفضل شهونی عنوان پنجم را کسب کرد.

تیم‌های برتر رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ متمرکز نوجوانان باشگاه‌های خوزستان مشخص شدند

مرعشیان افزود: مرحله رفت رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ متمرکز نوجوانان باشگاه‌های خوزستان که با حضور ۱۳ تیم در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد، که با شناخت تیم‌های برتر گروه‌های چهار گانه در این دور به شرح زیر به پایان رسید.

وی ادامه داد: در گروه اول این مسابقات تیم های کوی شهدای اندیمشک، هیات کشتی بهبهان (الف) و هیات کشتی اهواز (ب) اول تا سوم شدند همچنین در گروه دوم تیم چهارم آذر اندیمشک، هیات کشتی بهبهان (ب) و سینا صنعت ایذه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: در گروه سوم مسابقات هیات کشتی بوشهر، هیات کشتی اهواز (الف) و راه آهن اندیمشک اول تا سوم شدند. در گروه چهارم مسابقات احتشام گستر اهواز، نفت مسجدسلیمان و چم گلک اندیمشک مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کشتی آزاد لیگ متمرکز نوجوانان باشگاه‌های خوزستان

وی افزود: در پایان مرحله رفت رقابت های لیگ متمرکز کشتی آزاد باشگاه‌های خوزستان که با حضور چهار تیم داخلی هیات کشتی بندرامام ، هیات کشتی اهواز ، نفت امیدیه ، هیات کشتی دشت آزادگان و هیات کشتی گچساران از استان کهکیلویه و بویر احمد به عنوان تیم میهمان، ۲۳ آذرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار گردید که تیم نفت امیدیه با کسب هشت امتیاز تیمی و ۱۴۲ امتیاز مثبت در صدر جدول قرار گرفت .

مرعشیان گفت: پس از نفت امیدیه، تیم هیات کشتی بندرامام با چهار امتیاز تیمی و ۹۲ امتیاز مثبت و تیم هیات کشتی اهواز با چهار امتیاز تیمی و ۸۷ امتیاز مثبت نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین تیم های هیات کشتی گچساران با کسب چهار امتیاز تیمی و ۸۶ امتیاز مثبت و هیات کشتی دشت آزادگان بدون امتیاز مثبت و ۳۳ امتیاز تیمی عنوان های چهارم و پنجم تیمی را در دور رفت به دست آوردند.

تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در رقابت های باشگاه های جهان شرکت می کند

وی افزود: تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه به عنوان یکی از سه نماینده کشور در جام باشگاه های جهان که ۲۷ و ۲۸ آذرماه در بجنورد برگزار می شود شرکت می کند.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه نماینده استان با ترکیبی از کشتشی گیران بومی در این رقابت ها حاضر می شود افزود: نماینده استان که در رقابت های لیگ برتر به مقام دوم دست یافت در این رقابت ها شانس کسب مقام را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق