مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد

طی مراسمی از خدمات حجت الاسلام «علی جلالی» تجلیل و حجت الاسلام «غلامحسین حقانی» به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی‌سلیمانی" نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز ۲۴ آذرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این سازمان ماموریت های مهمی دارد و کارهایی که در ۴۰ سال اول انقلاب انجام داده و خدمات ارزشمندی به حوزه فرهنگ دینی رساند.

وی افزود: سازمان تبلیغات هرچه جلو آمد، در حوزه های مختلف تبلیغی در ۴۰ سال گذشته ماموریت خود را به صورت جدی آغاز کرد تا در این دوره به یک نهاد پویا و قدرتمند با تخصص های متعدد تبدیل شد البته در کنار همه کمبودها به ویژه در بودجه که سازمان با آن مواجه است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان تبلیغات ماموریت حساس تر، دقیق تر و هوشمندتر دارد که در حوزه تبلیغ و رساندن احکام دین با همه ظرفیت های موجود تبلیغی به جامعه اسلامی تلاش کند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: حوزه خدمت سازمان تبلیغات بسیار وسیع و قوی است که انصافا از یک وزارتخانه چیزی کم ندارد؛ حوزه خدمات وسیع اما امکانات کم و امیدواریم فعالان این عرصه بتوانند کار سخت را به خوبی انجام بدهند.

وی با اشاره به تغییر و تحولات در عرصه مدیریت اظهار کرد: همیشه افرادی که مسئولیتی به عهده می گیرند باید مسئولیت خود را به دیگری واگذار کنند و از خدمات مدیران قبلی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان تشکر می کنم.

علیدادی سلیمانی با اشاره به ویژگی های اخلاقی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمان تصریح کرد: بخشی از روحیات شهید حقانی در روحیات فرزندشان به خوبی مشاهده می شود و ایشان کرمان را به خوبی می شناسد و فردی پرکار، پرشاط و جهادی است.

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدجواد فدایی" استاندار کرمان نیز در این آئین اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مدیرکل جدید، شاهد فعالیت های بیشتر و بهتر سازمان تبلیغات در استان کرمان باشیم زیرا این سازمان کار مهمی به عهده و فرصت خوبی در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ اسلامی و حفظ اعتقادات مردم چیزی است که جزو اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: سعادت دنیا و آخرت در علم و عمل به دستورات اسلامی است که با همت سازمان تبلیغات باید این را در جامعه ایجاد کنیم و کار مهم، بزرگ و ارزشمندی است.

فدایی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی، مذهبی های جامعه دنبال فرصتی برای نشر فرهنگ اسلام و عرضه آن به جامعه بودند که محدودیت های زیادی وجود داشت اما اکنون انواع امکانات، صدا و سیما، فضای مجازی و ... در اختیار ماست و فرصت خیلی خوبی برای رساندن پیام خداوند است.

استاندار کرمان بیان کرد: امروز شرایط فراهم است و باید با کمک هم ابزار کار را فراهم و محتوای مناسب و به روز را تامین کرده تا وظیفه ای که به عهده داریم به خوبی انجام بدهیم.

وی با اعلام آمادگی همکاری استانداری کرمان با اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: باید فضایی ایجاد کنیم که همه مردم و جامعه به سمت این اداره اقبال داشته و از این امکان استفاده کنند که با فراهم شدن این شرایط، می توانیم اعتقاداتی که موجب انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم شد، حفظ شده و به نسل های بعدی منتقل کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام"علی جلالی" مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: طی دو سال فعالیت بنده در تبلیغات اسلامی استان کرمان اقداماتی از جمله آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تامین جهیزیه برای تعدادی نوعروس نیازمند، سرعت بخشیدن به فعالیت های قرارگاه فضای مجازی مبین و ... انجام شده است.

وی افزود: در حوزه قرآن کریم نیز ساماندهی فعالیت ها، برگزاری دوره های تربیت مربی، دوره های سبک زندگی قرآنی، برگزاری جلسات تفسیر و جمع خوانی قرآن کریم و ... انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه یاری کردن تبلیغات اسلامی بر همه لازم است، تصریح کرد: بنده و همکارانم در اداره کل اوقاف آماده همکاری با تبلیغات اسلامی هستیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات حجت الاسلام علی جلالی تجلیل و حجت الاسلام غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند