بازرسی‌ها بر بازار شب یلدا به 2 نوبت در روز افزایش یافت


بازرسی‌ها بر بازار شب یلدا به 2 نوبت در روز افزایش یافت

ارومیه- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با هدف نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر بازار و رصد دقیقه‌ای قیمت‌های اقلام شب یلدا در واحدهای صنفی و غیرصنفی، بازرسی‌های ویژه در این استان به 2 نوبت در روز افزایش یافت.

علیرضا محمودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازرسی‌ها به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها توسط افراد سودجو تا ۳۰ آذرماه جاری به صورت صبح و عصر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای صنفی توزیع کننده اقلام پرمصرف در شب یلدا از جمله آجیل،خشکبار، حلوا، انار، و دیگر اقلام با استفاده از تمام امکانات اتحادیه‌های مربوطه و با مشارکت بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن وتجارت به‌صورت ویژه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: ۹۵ بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی و ۷۵ بازرس اتاق اصناف در این استان فعال هستند و در بازرسی‌های ویژه نیز مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: همچنین ۹۰۰ بازرس افتخاری مردمی با هدف نظارت بیشتر و دقیق‌تر در استان فعال بوده و بازار را رصد می‌کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان هرگونه تخلف اعم از افزایش خودسرانه قیمت، احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج برچسب قیمت و دیگر تخلف‌های صنفی را به بازرسان گزارش دهند.

محمودی اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن‌ و تجارت شهرستان‌ها و استان تماس بگیرند.

وی ادامه داد: این سامانه جهت دریافت هرگونه گزارش تخلفات صنفی در خدمت عموم شهروندان است.

رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی