پایداری فرهنگ شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی است


پایداری فرهنگ شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پایداری فرهنگ شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی است که در هر عرصه ای نگاه می کنیم نقش خون شهدا در موفقیت آن به وضوح می بینیم.

سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست مدیران و نحبگان رسانه اظهار کرد: یکی از شمشیرهای برنده و نفوذپذیر هر جامعه رسانه ها هستند که با اقدامات خود در عرصه های مختلف، تقش به سزایی در کیفیت و کمیت سازی هر برنامه ای دارند.

وی افزود: هرکار بزرگی با هر کیفیتی انجام شود اگر انعکاس آن در جامعه خوب نباشد میزان اثر بخشی آن در جامعه پایین است که البته عکس آن نیز صادق است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اعلام این که برای هر کاری استعداد، ابزار، ذوق و علاقه افراد مهم است، گفت: کنگره شهدا مورد علاقه مردم و اصحاب رسانه است.

رزمجو عنوان کرد: پایداری فرهنگ شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی است که در هر عرصه ای نگاه می کنیم نقش خون شهدا در موفقیت آن به وضوح می بینیم.

وی با اعلام این که حدود دو سال است که استارت کنگره شهدای استان بوشهر را با هماهنگی با مقامات استانی و کشوری انجام داده ایم، بیان کرد: اکنون با فراهم شدن مقدمات اولیه، در حال آماده شدن برای اجرای اجلاسیه نهایی این کنگره هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به برگزاری کنگره شهدای در هر استان به ازاء هر ده سال یک بار، گفت: یکی از نعمات الهی این است که در طول خدمت در هر عرصه شغلی توفیق این را داشته باشیم که بتوانیم در خصوص احیاء شهادت وقتی اختصاص دهیم.

رزمجو عنوان کرد: تاریخ حماسی ماندگار است و همواره در عرصه های مختلف خود را نشان می دهد و بهترین قشری که می تواند این فرهنگ پایدار را در کشور نگه دارد اصحاب رسانه هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: در اجرای این یادواره ها نقش همه دیدگاه های سیاسی دیده شده و با تمامی اقشار و مسئولین، شوراهای شهر و روستا و دهیاران و همه گروه های سیاسی انجام شده که سبب شده در هشت یادواره شهرستانی حداقل چهار هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

وی خاطرنشان کرد: نصب تصاویر شهدا در میادین و بلوارهای اصلی همه شهرهای استان ، بازسازی تابلوهای شهدا در کوچه های هر شهر و روستا، ارائه یک بسته ۶ میلیونی تومان به نوعروسان مستمند ، اجرای پروژه های محرومیت زدایی با اعتبارات مناسب و با نام شهدا، تولید ۷۲ جلد و بررسی ۲۰ جلد برای چاپ با نام شهدای استان انجام شده است.

فرمانده سپاه بوشهر ادامه داد: فراخوان مقاله در زمینه دفاع مقدس به همراه برگزاری جشنواره علمی با ۲۰۰ مقاله برتر در خصوص شهدای استان، جمع آوری اطلاعات کامل شهدا به تفکیک قشرهای مختلف، تهیه آلبوم شهدا برای تقدیم به خانواده شهدا، ایجاد یک پرونده کامل برای هر شهید به شکل سیستمی و کاغذی و اجرای یادواره های اقشار مختلف شهدا از جمله فعالیت های شاخصی بوده که به مناسبت کنگره شهدای استان انجام شده است.

از یک هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه تا تولید ۱۴۰۰ دقیقه فضای مجازی

به گزارش ایسنا، رئیس صدا و سیمای استان بوشهر صبح امروز در نشست مدیران و نخبگان رسانه در بوشهر اظهار داشت: در راستای برگزاری منسجم کنگره سردان و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر، ۲۱ کمیته کاری شکل گرفته که یکی از این کمیته ها ، کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه ای است .

سید حسن ناظر افزود: در قالب یک هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه ، ۲۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، موسیقیایی و فضای مجازی تولید می شود که بخشی از آن انجام شده است.

رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه ای کتگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر تصریح کرد: از یک هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه تولید شده ، ۱۳ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه رادیویی، ۵ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی، ۱۲۰۰ دقیقه برنامه خبری ، ۱۴۰۰ دقیقه فضای مجازی در قالب های مختلف زنده، ترکیبی، مستند، موشن گرافی و خبری انجام شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۱۰ اثر موسیقیایی در خصوص دفاع مقدس و شهید و شهادت نیز تولید شده است.

استفاده از کارکرد رسانه ها برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب

عبدالله نجفی صبح امروز در نشست مدیران و نحبگان رسانه اظهار کرد: دستگاه های مسئول حکومتی در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت وظایف سنگیتی بر عهده دارند که به معنای رفع مسئولیت از سایرین از جمله رسانه ها نیست.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام با انواع ترفندها به دنبال ضربه زدن به نظام هستند شاهد حضور جدی و حماسی رسانه های مکتوب و دیجیتال در سطح کشور و استان بوشهر برای دفاع از ارزش های نظام هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا و در طول سال شاهد تولیدات مناسب و فاخری از کارکرد رسانه ها برای پاسداشت ارزش های انقلاب هستیم که در فضای استان تاثیرگذاری مناسبی دارد.

نجفی با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر در دی ماه امسال، اظهار کرد: این کنگره داری ۲۱ کمیته است که یکی از مهنترین کمیته های آن کمیته رسانه و ارتباطات است.

به گزارش ایسنا، وی با اعلام فعالیت های انجام شده برای حضور جدی رسانه های استان در این کنگره، بیان کرد: تشکل کمیته رسانه، کارگروه اطلاع رسانی، ایجاد پرونده ویژه شهدا، راه اندازی پورتال شهدای استان با نام حماسه سازان و برگذاری نشست های مدیران رسانه با موضوع شهدا در این راستا انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: راه اندازی صفحات ویژه شهدا در رسانه های مکتوب و دیجیتال، مشارکت با کمیته های ارتباطات و رسانه و تولید محتوای مرتبط با شهدا و حلق آثار به اشکال مختلف رسانه ای از دیگر فعالیت های انجام شده طی یک سال گذشته بوده است.

نجفی گفت: در نیمه اول دی ماه، اجلاسیه شهدای رسانه با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه