«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد


«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد

دوره آموزش مربیان فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان درحال برگزاری است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان «بحث کتاب» را با حضور استاد علی خانجانی بازشناسی می‌کنند.

بنابر این خبر، در این دوره آموزش که از ۲۳ تا ۲۶ آذر ۹۸ برگزار می‌شود مربیان فرهنگی کانون کرمان با تعریف، ضرورت و اهداف فعالیت بحث کتاب آشنا می‌شوند، روش‌ها و مهارت‌های اجرای بحث کتاب را می‌شناسند و با شناخت مناسب از مخاطبین این فعالیت، مراحل اجرا، مهارت‌ها و نفش تسهیل‌گری خود به عنوان مربی می‌توانند یک کارگاه بحث کتاب را برنامه‌ریزی و با تسلط بر کتاب کودک و نوجوان به صورت عملی اجرا کنند.

این در حالی است که، علی خانجانی استاد این دوره در ابتدای این آموزش بیان کرد:« پویایی باعث می‌شود هر روز تعریف تازه‌تری از کتاب داشته باشیم و جریان در حال رشد دنیای کتاب مربی‌های کانونی را ملزم می‌کند تا همواره بروز باشند و همگام با این پیشرفت حرکت کنند. »

همچنین این دوره آموزش بعد از بیان مباحث تئوری، مربیان در کارگاه‌هایی به صورت عملی ابتدا با مطالعه کتاب و طرح سوالات بحث‌برانگیز به بحث کتاب پرداختند.

در ادامه با ساخت کتابچه مرتبط با کتاب مورد بحث و وارد کردن اطلاعات بچه‌های شرکت کننده، نظرات و سوالات آنها، ثبت، تدوین و نگهداری چکیده گفتگوهای انجام شده با هدف افزایش عزت نفس، اعتماد به نفس و ذوق و دیده شدن بچه‌ها و در نهایت علاقه‌مندی بچه‌ها به کتاب و فعالیت‌های کتاب محور ادامه یافت.

این دوره آموزشی در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد


«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد

«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد

«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد


به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان «بحث کتاب» را با حضور استاد علی خانجانی بازشناسی می‌کنند.

بنابر این خبر، در این دوره آموزش که از ۲۳ تا ۲۶ آذر ۹۸ برگزار می‌شود مربیان فرهنگی کانون کرمان با تعریف، ضرورت و اهداف فعالیت بحث کتاب آشنا می‌شوند، روش‌ها و مهارت‌های اجرای بحث کتاب را می‌شناسند و با شناخت مناسب از مخاطبین این فعالیت، مراحل اجرا، مهارت‌ها و نفش تسهیل‌گری خود به عنوان مربی می‌توانند یک کارگاه بحث کتاب را برنامه‌ریزی و با تسلط بر کتاب کودک و نوجوان به صورت عملی اجرا کنند.

این در حالی است که، علی خانجانی استاد این دوره در ابتدای این آموزش بیان کرد:« پویایی باعث می‌شود هر روز تعریف تازه‌تری از کتاب داشته باشیم و جریان در حال رشد دنیای کتاب مربی‌های کانونی را ملزم می‌کند تا همواره بروز باشند و همگام با این پیشرفت حرکت کنند. »

همچنین این دوره آموزش بعد از بیان مباحث تئوری، مربیان در کارگاه‌هایی به صورت عملی ابتدا با مطالعه کتاب و طرح سوالات بحث‌برانگیز به بحث کتاب پرداختند.

در ادامه با ساخت کتابچه مرتبط با کتاب مورد بحث و وارد کردن اطلاعات بچه‌های شرکت کننده، نظرات و سوالات آنها، ثبت، تدوین و نگهداری چکیده گفتگوهای انجام شده با هدف افزایش عزت نفس، اعتماد به نفس و ذوق و دیده شدن بچه‌ها و در نهایت علاقه‌مندی بچه‌ها به کتاب و فعالیت‌های کتاب محور ادامه یافت.

این دوره آموزشی در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد


«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد

«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد

«بحث کتاب» برای مربیان فرهنگی کانون کرمان بازشناسی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل