راهیابی کشتی گیر گیلانی به مسابقات بین المللی جام تختی


راهیابی کشتی گیر گیلانی به مسابقات بین المللی جام تختی

رشت - ایرنا - سید محمد چوبچیان موفق به راهیابی به مسابقات بین المللی جام تختی شد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : چوبچیان با درخشش در رقابت های انتخابی جام جهان پهلوان تختی، توانست مقام قهرمانی وزن خود را کسب و جواز حضور در این رقابت های مهم را کسب کند.

مرتضی ورزلدوست افزود : در جریان رقابت های انتخابی کشتی فرنگی جام تختی که در تهران برگزار شد ، سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر ملی پوش گیلانی در وزن ۸۲ کیلوگرم با شایستگی مقام قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: این کشتی گیر فرنگی کار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها ، برابر تمامی رقبای قدرتمند خود به برتری دست یافت و با اقتدار عنوان قهرمانی وزن خود را کسب و به اردوی تیم ملی نیز راه یافت.

به گفته وی ، همچنین مهران داداشی دیگر کشتی گیر گیلانی حاضر در رقابت های انتخابی کشتی فرنگی جام تختی در وزن ۷۲ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت رتبه هشتم این وزن را تصاحب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: در رقابت های کشتی فرنگی انتخابی جام جهان پهلوان تختی ، زبده ترین کشتی گیران از استان های مختلف کشور در تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر جواز حضور در رقابت های بین المللی جام تختی را کسب کردند.

ورزلدست خاطرنشان کرد: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از روز دوم بهمن ماه سال جاری با حضور زبده ترین کشتی گیران فرنگی کار ایران و چند کشور خارجی به مدت سه روز در شهر شیراز برگزار می شود که امیدواریم سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر ملی پوش گیلانی در این رقابت های مهم بدرخشد و مقام شایسته ای را نیز کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت