حماسه موتور فرمول یک فراری فقط نقشه رقبا است


فرمول یک ایران – متیا بینوتو این موضوع را رد کرد که بزرگنمایی درباره موتور فراری، فصل آنها را خراب کرده باشد اما گفت که شک دارد که رقبا واقعا شکایتی درباره این موضوع داشته باشند، آنها فقط می خواستند به فراری فشار بیاورند. فراری با گرفتن پنج پول پوزیشن پیاپی و سه برد در مسابقه، باعث شد تا رقبا به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی نامه ای نوشته و درباره...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو این موضوع را رد کرد که بزرگنمایی درباره موتور فراری، فصل آنها را خراب کرده باشد اما گفت که شک دارد که رقبا واقعا شکایتی درباره این موضوع داشته باشند، آنها فقط می خواستند به فراری فشار بیاورند.

فراری با گرفتن پنج پول پوزیشن پیاپی و سه برد در مسابقه، باعث شد تا رقبا به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی نامه ای نوشته و درباره قانونی بودن واحد قدرت اسکودریا سوالاتی را مطرح کنند. نتیجه این حواشی، سه بخشنامه فنی مربوط به جریان سوخت در موتور بود و همچنین به تیم ها اطلاع داده شد که برای فصل 2020، یک سنسور دومی نیز باید برای چک کردن این مورد در خودروی خود نصب کنند.

برتری فراری پس از آن اتفاق پایان یافت و هوندا و بخصوص مکس ورشتپن به راحتی قرمزها را پشت سر گذاشتند. بینوتو همچنان اذعان می کند که تیمش بی گناه است:

من مطمئن نیستم که آنها در مورد آن شک داشته اند. آنها احتمالاً از این شرایط برای فشار آوردن به ما و حواس پرتی استفاده کردند.

این بخشی از بازی فرمول یک است که برای حریف نارآمی ایجاد کنند. فرمول یک فقط در برگیرنده رقابت ورزشی و فنی نیست؛ “هر چیزی که به حریف آسیب می رساند، از آن استفاده کن”.

هر کاری از دستشان بربیاید، انجام می دهند. آیا باید به این موضوع افتخار کنم؟ من فقط وقتی افتخار می کنم که پیروز می شویم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا