طرح یاریگران زندگی در 20 درصد از مدارس آذربایجان غربی اجرا می شود


طرح  یاریگران زندگی  در 20 درصد از مدارس آذربایجان غربی اجرا می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی برمشارکت بیشتر مردم در مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر در جامعه تاکید کرد.

علی مصطفوی امروز 24 آذرماه در آغاز اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس استان که در مدرسه فاطمیه ارومیه برگزار شد، یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی در کشور را ابتلای افراد به مصرف مواد مخدر عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین دغدغه ها و اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران، مبارزه به تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدردر جامعه است و در این راه نیز هزینه های زیادی را متقبل شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی بیش از 4000 شهید و 12 هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر ضرورت جلب مشارکت های مردمی در مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: علیرغم تلاش دولت ها در کشور برای مبارزه با مواد مخدر، نیاز به یک مشارکت اجتماعی عظیم برای مبارزه با مواد مخدر در کشور وجود دارد و بدون شک بدون حضور و مشارکت مردم در این مبارزه موفق نخواهیم بود.

مصطفوی با اشاره به شرایط ویژه آذربایجان غربی به عنوان استانی که محل ترانزیت مواد مخدراست، گفت: با توجه به شرایط ویژه استان طرح یاریگران زندگی با هدف ایجاد حس مسئولیت در میان مردم، گروه های مختلف اجتماعی و به ویژه دانش آموزان به منظور پیشگیری از وقوع اعتیاد و نیز نحوه یاری رسانی به افراد و قربانیان ناشی از سوء مصرف مواد مخدر تدوین و در 20 درصد از مدارس آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش ایسنا؛ وی در اظهارامیدواری کرد: با مشکارت مردم شاهد کاهش تعداد معتادین در جامعه و ریشه کن شدن تهیه و توزیع مواد مخدر در کشور و استان آذربایجان غربی باشیم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس