فرماندار: روند توزیع گاز مایع در خاش باید نظارت شود


فرماندار: روند توزیع گاز مایع در خاش باید نظارت شود

زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: روند توزیع گاز مایع، سوخت، آرد و نان در این شهرستان باید به نحوی مدیریت و تسهیل شود که شاخص‌های رضایت‌مندی مردم ارتقا یابد.

صاحب گل صالحی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خاش اظهار داشت: با تشدید برنامه‌های نظارتی، کنترلی و مداخله تیم‌های بازرسی و گشت‌های مشترک با متخلفان حوزه اصناف و خدمات به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: تولید و توزیع آجر ارزان و با کیفیت نیز دارای اهمیت بوده و مسوولان باید مراقبت کنند که متخلفان نتوانند به اهداف‌شان برسند.
فرماندار خاش ادامه داد: خودروهای لازم به ناوگان حمل و نقل گاز اضافه و سهمیه سوخت و گاز در این شهرستان نیز به موقع حمل شود.
وی بیان کرد: توزیع آرد، گاز و نفت سفید، ارائه خدمات بهداشتی، تامین و توزیع دارو و غیره در نقاط شهری، روستایی و عشایری باید به نحوی باشد که مردم با شرایط آسانی بتوانند خدمات را دریافت کنند.
صالحی با اشاره به اینکه تامین رضایت مردم مورد توجه است، افزود: در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان موارد بحرانی و مشکلات احساس می‌شوند، اما در خاش با عنایت به برگزاری نشست‌های متعدد پیرامون گاز وضعیت در این شهر عادی است.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد