انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد


انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد، توصیه کرد: مردم باید از این حق خود استفاده کرده و در انتخابات شرکت کنند. این مشارکت به معنای این نیست که مردم راغب به انتخابات باشند بلکه مشارکت مردم پیام پشتیبانی و حمایت آنها از نظام را خواهد داشت.

دکتر "محمدجواد فدایی" امروز ۲۴ آذرماه در شورای اداری استان کرمان گفت: ما مسئولین در کارها و تصمیماتی که در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، باید نهایت دقت و بررسی‌های همه جانبه را داشته باشیم. در برخی موارد تصمیمی می‌گیریم که تصور داریم،تصمیم درستی است اما ممکن است آن تصمیم درست نبوده و حتی ضد خدمت باشد و بیشترین ضرر در این مواقع رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه چون فکر می‌کنیم، فکر درستی انجام می‌دهیم اما درست نیست هم به خودمان و هم به جامعه ضرر خواهیم رساند، بیان کرد: به‌طورمثال در انتخابات شاید کاری انجام دهیم که تصور می‌کنیم کار درستی بوده اما ممکن است، کار درستی نباشد.

استاندار کرمان استعانت از خدا، مشورت و حرکت در چهارچوب قانون را از راهکارهای کمتر شدن خطاها برشمرد و در ادامه با اشاره به سفر اخیز رییس جمهور به استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه در این سفر پروژه های بسیار خوبی در سطح استان کرمان به بهره برداری رسید و نیاز است پروژه‌های جدیدی دیگری برای استان کرمان تعریف کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، انتخابات مجلس در سال‌جاری را یک اتفاق بزرگ برای کشور دانست و بیان کرد: سلامت انتخاباتامری بسیار مهم در برگزاری انتخابات است و باید در انتخابات به‌گونه‌ای رفتار شود که هیچ خدشه‌ای به اصل انتخابات وارد نشود و از همه مسئولین امر می خواهیم از کوچکترین اقدامی که ممکن است باعث شبه‌ در عدم سلامت انتخابات شود،دوری کنند.

فدایی با تاکید بر اینکه انتخابات باعث انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد، توصیه کرد: مردم باید از این حق خود استفاده کرده و در انتخابات شرکت کنند. این مشارکت به معنای این نیست که مردم راغب به انتخابات باشند بلکه مشارکت مردم پیام پشتیبانی و حمایت آنها از نظام را خواهد داشت.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در پایان با اشاره به برگزاری یادواره یک هزار و ۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان در سال جاری عنوان کرد: مسئولین برای برگزاری این یادواره همکاری لازم را داشته باشند تا حداقل تشکری از این قشر زحمت‌کش و ارزشمند شود؛ همچنین اتفاق سینمایی بزرگی در استان در آینده نزدیک رخ خواهد داد و ساخت سریال «سلمان فارسی» در استان کرمان کلید زده خواهد شد که از همه مسئولین استانی می خواهیم همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا