در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم


در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در انتخابات باید ابتدا قانون را شناخته و سپس در چهارچوب قانون حرکت کنیم و این موضوع یکی از ملزومات تضمین سلامت قانون خواهد بود.

دکتر "محمدصادق بصیری" امروز ۲۴ آذرماه در شورای اداری استان کرمان در خصوص برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری گفت: انتخابات ۲۵ فرایند و ۱۸ مرحله دارد که اکنون در فرایند ششم برگزاری انتخابات (احراز صلاحیت‌ها) هستیم و تا ۲۶ آذرماه فرآیند احراز صلاحیت کاندیداها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که مجریان انتخابات در سراسر کشور آموزش‌های لازم را دیده‌اند، در ادامه به تضمین سلامت برگزاری انتخابات اشاره و بیان کرد: در انتخابات باید ابتدا قانون را شناخته و سپس در چهارچوب قانون حرکت کنیم و این موضوع یکی از ملزومات تضمین سلامت قانون خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید برآنکه دولتی‌ها اصل بی‌طرفی را در سلامت انتخابات مد نظر داشته باشند، تصریح کرد: طبق دستورالعمل ارسالی انتخابات از سوی وزارت کشور، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح کشور آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز اول اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آمار کاندیداهای ثبت نامی استان کرمان در این دوره از انتخابات، اظهار کرد: در این دوره ۳۶۲ نفر ثبت‌نام قطعی کردند که از این تعداد ۸۸ درصد مرد و ۱۲ درصد زن‌ها بودند ضمن آنکه و نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس حضور بانوان یک درصد افزایش پیدا کرده و همچنین از نظر تحصیلات (دکتری) نیز شاهد یک درصد افزایش بوده ایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید