ثبت‌نام 4817 نفر در طرح اقدام ملی مسکن از آذربایجان‌غربی


ثبت‌نام 4817 نفر در طرح اقدام ملی مسکن از آذربایجان‌غربی

ارومیه - ایرنا - معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن گفت: نام‌نویسی چهارهزار و 817 نفر در 9 شهرستان استان قطعی شد.

جلال تقی‌دخت روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارومیه با یک‌هزار و ۲۰۰ فقره ثبت‌نام بیشترین میزان نام نویسی در این فاز را به خود اختصاص داده‌است.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که واجد شرایط طرح نباشند، در زمان بررسی درخواست‌ها حذف می‌شوند، ادامه داد: متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ملی این طرح ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کرده‌اند، پیامک حاوی کدپیگیری را تا ۲۰ روز آینده دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در ٩ شهرستان استان اجرایی‌ می‌شود، اضافه کرد: این شهرها شامل ارومیه، خوی، نقده، سردشت، شاهین‌دژ، اشنویه، تکاب، محمدیار و سیه‌چشمه است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت ثبت‌نام تنها در شهرهای سردشت و سیه‌چشمه پر نشده است.

تقی‌دخت ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت‌نام‌کنندگان برای برخورداری از مزیت‌های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند.

وی اظهار داشت: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح بود.

به گزارش ایرنا طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است، ثبت‌نام متقاضیان از روز سه‌شنبه گذشته به مدت سه روز تا ١٠ صبح امروز ٢١ آذرماه انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی