مدیریت 1800 صندوق صدقه در بوکان به مراکز نیکوکاری واگذار شد


مدیریت 1800 صندوق صدقه در بوکان به مراکز نیکوکاری واگذار شد

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: مدیریت یک‌هزار و 800 صندوق صدقه در این شهرستان به چهار مرکز نیکوکاری واگذار شد.

قادر درویشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح واگذاری صندوق‌های صدقه به مراکز نیکوکاری در این شهرستان با شعار «از مردم برای مردم» انجام شده است.

وی ادامه داد: این صندوق‌ها در اختیار مراکز نیکوکاری از جمله مرکز نیکوکاری پیوند مدارس، پیوند مساجد، مرکز خیّران بوکان و مرکز خیریّه باب‌الریان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه صدقه‌های جمع‌آوری شده در این صندوق‌ها توسط مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع خواهد شد، اظهار کرد: وجوه نقدی ریخته شده به صندوق صدقه و وجوهی که خیّران به صورت مستقیم در هر محله‌ای پرداخت می‌کنند، از سوی مددکاران و معتمدان افتخاری، در راستای رفاه مددجویان همان محله هزینه می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را ترویج سنت‌های حسنه، اعتمادسازی در میان جامعه و واگذاری خدمات و جمع‌آوری کمک‌ها به خود مردم عنوان کرد و افزود: با واگذاری صندوق‌های صدقه به مراکز نیکوکاری فرآیند جمع‌آوری، ثبت و توزیع وجوه جمع‌آوری شده از سوی مراکز نیکوکاری انجام می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از یک میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال در صندوق‌های صدقه جمع آوری و به نیازمندان کمک شده است.

پنج هزار و ۵۵۶ خانوار با جمعیت ۱۱ هزار و ۷۵۳ نفر تحت حمایت کمیته امداد بوکان هستند؛ بوکان ۲۵۱ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز