انقلاب اسلامی استکبار را به لرزه انداخته است


انقلاب اسلامی استکبار را به لرزه انداخته است

جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: شکل‌گیری و توسعه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی، استکبار را به لرزه انداخته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین «حیدر مصلحی» در نشستی در دانشگاه ایلام با عنوان بررسی پرونده نفوذ در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در طول تاریخ 15 تمدن بوجود آمده و از بین رفته اند، اما تمدن اسلامی فسیل نشده و مثل شیرخفته قابلیت بیدار شدن را دارد و انقلاب اسلامی 1357 جرقه بیداری این شیرخفته و شکل گیری تمدن نوین اسلامی بود و دنیا را تکان داد و استکبار جهانی را به تکاپو انداخت.

وی افزود: شکل‌گیری و توسعه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی، استکبار را به لرزه انداخت و برای همین از ابتدا به دشمنی با انقلاب اسلامی پرداخت و ابتدا جنگ تحمیلی، سپس تهاجم و شبیخون فرهنگی و اکنون تحریم اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا با بیان اینکه سرویس‌های امنیتی استکبار در شش سال پیش در راهبرد و روش‌های خود علیه جمهوری اسلامی بازبینی کردند، اظهار کرد: استکبار اکنون به دنبال تضعیف و توقف انقلاب اسلامی با استفاده از تحریم های اقتصادی و بستر آسیب‌های اجتماعی است.

وی گفت: جریان نفوذ با دو شیوه نفوذ فردی و جریانی وجود دارد که در نفوذ فردی و موردی، سرویس های امنیتی بیگانه با بررسی پرونده شخص او را در دام می اندازند و بعد برای ترور، تغییر دادن اذهان مدیران و مسئولان، پیشبرد اهداف خاص اطلاعاتی برنامه‌ریزی می‌کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا درباره نفوذ جریانی، گفت: نفوذ جریانی در امور مختلف و از جمله انتخابات، عرصه های فرهنگی و اقتصادی اتفاق می افتد و به دنبال این است که مسئولان، نخبگان و مردم را در تصمیم گیری و تصمیم سازی دچار انحراف محاسباتی نماید و در این خصوص از تهدید و ایجاد ترس، وعده دروغ و القای یأس و نامیدی استفاده می‌کند.

مصلحی، افزود: هدف استکبار در قضیه تحریم اقتصادی به دنبال افزایش بی رویه قیمت دلار، نارضایتی عمومی، تورم بالا، جلوگیری از بازگشت به بحث هسته ای و به چالش کشیدن کلیت نظام و در نهایت ناکارآمدن نشان دادن نظام دینی برای اداره کشور است که با بصیرت مردم و هوشیاری مسئولان موفق نخواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد