پارک ساحلی دامون کیش


کیش که از جزایر جنوبی ایران است و یک منطقه آزاد محسوب می شود امکانات تفریحی زیادی را برای گردشگرانی که سالانه به این جزیره زیبا می روند ، فراهم کرده است . یکی از این امکانات و جاهای دیدنی کیش پارک ساحلی دامون کیش می باشد که یکی از چهار پارک معروف کیش است […] نوشته پارک ساحلی دامون کیش اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران - سیری...

کیش که از جزایر جنوبی ایران است و یک منطقه آزاد محسوب می شود امکانات تفریحی زیادی را برای گردشگرانی که سالانه به این جزیره زیبا می روند ، فراهم کرده است . یکی از این امکانات و جاهای دیدنی کیش پارک ساحلی دامون کیش می باشد که یکی از چهار پارک معروف کیش است که نباید فرصت بازدید از این جای دیدنی را ازدست داد . ساحل دامون یکی از زیباترین ساحل‌های جزیره است و چشم‌انداز خاص دارد.پارک ساحلی دامون در شمال جزیره و در نزدیکی بازار دامون قرار گرفته است. در این ساحل، هتل‌هایی برای اقامت مسافران ساخته شده‌اند. این هتل‌ها چشم‌انداز دریای نیلگون خلیج فارس را به چشمانتان تقدیم می‌کنند و هر کس مسافر این هتل‌ها باشد، می‌تواند زیبایی دریا را از پنجره اتاقش تماشا کند.

وقتی وارد این پارک ساحلی زیبا می‌شوید، اول از همه درخت‌های سرسبز نخل به چشم می‌خورند که اول ساحل را فرا گرفته‌اند. سکوت حکم‌فرما بر این ساحل را با هیچ چیز دیگری نمی‌توان عوض کرد. آرامش این ساحل برای گردشگران بی‌نظیر است و هر گردشگری به آنجا می‌رود، دوست دارد دوباره به این ساحل زیبا برود.پارک ساحلی دامون علاوه بر امکانات معمول، هتل و پاساژ نیز دارد و گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.کمی جلوتر از فضای پارک، در وسط درخت‌های نخل و در فضایی سرسبز، خرگوش‌های زیبا و بازیگوش دیده می‌شوند که لابه‌لای تیغ‌های درخت و گل‌های زیبا پنهان شده‌اند.اگر برای خرگوش‌ها غذا ببرید، به شما نزدیک‌تر می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را نوازش کنید. نوازش‌کردن خرگوش‌ها حس خیلی خوبی است که نمی‌شود آن را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد. در وسط پارک پلی چوبی نصب شده است که دوست دارید همان لحظه رویش بایستید و عکس بیندازید.

پارک ساحلی دامون کیشپارک ساحلی دامون کیش

قدم‌زدن در ساحل ماسه‌ای و تماشای ماهی‌های داخل دریا و دیدن لاک‌پشت‌های داخل آب که در جهت‌های مختلف حرکت می‌کنند، از سرگرمی‌های خاصی است که هر گردشگری می‌تواند تجربه‌اش کند. کنار ساحل آلاچیق‌های درختی زیبایی گذاشته شده است که می‌توانید ساعت‌ها به‌دور از هر غم و غصه‌ای آنجا بنشینید و دریای نیلگون خلیج فارس را تماشا کنید.هر پارک ساحلی‌ای امکانات مخصوص به خودش را دارد. پارک ساحلی دامون علاوه بر امکانات معمول، هتل و پاساژ نیز دارد و گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

این ساحل زیبا و دوست‌داشتنی امکانات فراوان دارد؛ زمین بازی برای کودکان، دوچرخه و موتور، تفریح‌های آبی مانند پاراسل، فلای بورد، جت اسکی، قایق‌سواری و ماهیگیری اوقاتی خوش را برای گردشگران رقم می‌زنند و باعث می‌شوند خاطره‌ای خوب را همراه خود ببرند.

نکته مهم درباره استفاده از این وسایل تفریحی، آموزش‌دیدن گردشگران قبل از استفاده از آن‌هاست. برای استفاده از فلای بورد و پاراسل، مربی حتما به شما آموزش می‌دهد و این موضوع باعث می‌شود که ترستان بریزد.معروف‌بودن ساحل دامون بیشتر به‌خاطر پیست اسکی روی یخ (آیس رینگ) و شبیه‌ساز پرواز دامون است. این امکانات گردشگران زیادی را به این ساحل جذب کرده‌اند.

یکی دیگر از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز این ساحل، دوچرخه‌سواری و موتورسواری در مسیر دوچرخه‌سواری است. موتورهای کیش کاملا برقی هستند و راندن آن‌ها خیلی آسان است. این موتورها هیچ صدایی از خودشان تولید نمی‌کنند. یکی از جذابیت‌های کیش، آزادبودن موتورسواری برای خانم‌هاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟