انصراف 24 همدانی از کاندیداتوری مجلس


انصراف 24 همدانی از کاندیداتوری مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از انصراف 24 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد و گفت: از 439 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی 24 نفر انصراف دادند.

ابوالقاسم الماسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در استان همدان ۴۳۹ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده بودند، اظهار کرد: تا روز گذشته ۲۴ نفر از این افراد انصراف داده‌اند.

وی درباره علت انصراف این کاندیداها، یادآور شد: انگیزه‌ها متفاوت است و بنده علت دقیق انصراف این افراد را نمی‌دانم، ممکن است برخی توان ادامه و حضور در انتخابات را نداشته و یا به علت مشکلاتی از کاندیداتوری کنار کشیده باشند.

الماسی افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان همدان از ۱۳۹ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی هشت نفر، در حوزه انتخابیه ملایر از ۷۱ کاندیدا پنج نفر، در نهاوند از ۴۲ کاندیدا دو نفر، در تویسرکان از ۲۹ کاندیدا یک نفر، در شهرستان رزن از ۴۵ کاندیدا دو نفر و در اسدآباد از ۳۳ کاندیدا شش نفر انصراف داده‌اند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان یادآورشد: از ۲۴ کاندیدای انصراف داده سه نفر خانم بوده که دو نفر از آنها در حوزه انتخابیه ملایر و یک نفر در حوزه انتخابیه همدان بوده است.

الماسی در پایان با تأکید بر اینکه ما حق هیچ گونه دخالتی در انتخابات و یا انصراف افراد نداریم، خاطرنشان کرد: انصراف از انتخابات در مراحل مختلفی ممکن است رخ دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !