ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مولفه‌های حفظ اقتدار کشور است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مولفه‌های حفظ اقتدار کشور است

استاندار هرمزگان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های حفظ اقتدار کشور دانست و عنوان کرد: ارزش های دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان منتقل شود.

فریدون همتی شب گذشته(۲۳ آذر) در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت، اظهار داشت: کتاب یک ابزار مقدس برای ثبت و ضبط خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است تا این دوره مهم تاریخی به نسل های بعدی منتقل شود.

وی افزود: ارزش های جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از زینت های تاریخ است و تاریخ باید به آن افتخار کند و امانت دار خوبی برای این رویدادها باشد.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: افتخاراتی که شهدا و ایثارگران خلق کردند باید با کتاب برای نسل های بعدی نقل شود و افراد صاحب قلم به خوبی وقایع را بپرورانند و برای آیندگان روایت کنند.

همتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های حفظ اقتدار کشور دانست و گفت: ارزش های دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان منتقل شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه کتاب تا پایان کنگره ملی شهدای استان هرمزگان ادامه داشته باشد تا نسل جوان به خوبی از ظرفیت این کتاب ها در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر