آغاز به کار قرارگاه فرهنگی شهید «امید اکبری»


آغاز به کار قرارگاه فرهنگی شهید «امید اکبری»

قرارگاه فرهنگی و خدماتی شهید «امید اکبری»، از شهدای حادثه تروریستی خاش در بهمن ماه سال 94، فردا در اصفهان آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، براساس این گزارش، این مراسم با سخنرانی حسین یکتا و با مداحی سیدرضا نریمانی فردا (پنجشنبه، ۲۱ آذرماه) از ساعت ۱۹:۳۰ در آستان مقدس حرم حضرت زینب سلام الله علیها، بنت موسی بن جعفر(ع) واقع در خیابان زینبیه برگزار می‌شود.

قرارگاه فرهنگی و خدماتی شهید امید اکبری بنا است در عرصه‌های بهداشت، درمان، امداد و نجات، عمرانی، فرهنگی، اشتغال زایی، رایانه و فضای مجازی و ... فعالیت می شود.

براساس این گزارش، شامگاه چهارشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، تروریست‌های متعلق به گروهک تروریستی موسوم به جندالشیطان یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش، زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند. در این حادثه تروریستی، ۲۷ نفر از پاسداران انقلاب اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

شهید امید اکبری یکی از پاسداران شهید این حادثه تروریستی بود. او متولد سال ۱۳۶۸ و اصالتاً اهل شهر اردستان استان اصفهان بود. این شهید در اردوهای جهادی حضور فعالی داشت.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا