آغاز بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی گرگان


آغاز بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی گرگان

بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با محور «نماز و مدرسه» فردا به میزبانی استان گلستان و با سخنرانی رئیس ستاد اقامه نماز کشور گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن ومعارف خبرگزاری شبستان، بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز فردا (پنجشنبه، 21 آذر ماه) در استان گلستان با سخنرانی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و جمعی از مسئولین استانی استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گشایش می یابد.

در افتتاحیه این اجلاس شخصیت های لشکری، کشوری، دانشجویان، برگزیدگان نخبگان علمی، دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان از سخنرانی های رئیس ستاد اقامه نماز کشور بهره مند می شوند.

برپایی میزگردی با حضور جوانان و نوجوانان و صاحبنظران در رابطه با رونق نمازهای جماعت مدارس و نیز برپایی نمایشگاه جانبی به منظور ارایه و عرضه کتب و محصولات موردنیاز در زمینه نماز از جمله برنامه های این اجلاس است.

همچنین، ارزیابی و بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی که در زمینه نماز موفقیت های بیشتری داشته اند، در این اجلاس مورد توجه قرار می گیرد و در حاشیه این اجلاس تفاهم نامه همکاری میان حجت الاسلام قرائتی و نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار گلستان به امضا می رسد که به موجب این تفاهم باید به برکت اجلاس نماز، در یک سال آینده تعدادی نمازخانه های بین راهی در سطح استان ساخته شود و نمازخانه های مدارس تجهیز شوند، ضمن اینکه برای معلمان و مدیران مدارس در حوزه نماز دوره های آموزشی برگزار شود.

تقدیر از مقالات برتر ارسالی از میان ۱۶ هزار مقاله برتر به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز و نیز سخنرانی تعدادی از مروجان فرهنگ نماز از دیگر بخش های این اجلاس است.

بنابراین گزارش، از یک سال گذشته که میزبانی استان گلستان برای بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه» مشخص شده، بیش از یک صد شهر و یک هزار و 700 مدرسه پیش اجلاسیه نماز در این استان برگزار شده است.

همه ساله اجلاس سراسری نماز با حضور رئیس جمهوری در استان های میزبان گشایش می یافت، اما در بیست و هشتمین اجلاس نماز رئیس جمهور حضور نخواهد داشت.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»