یک کشته و 5 زخمی براثر طوفان فرانسه


یک کشته و 5 زخمی براثر طوفان فرانسه

بارش شدید باران و وزش باد، آب گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلاب در جنوب غربی فرانسه یک کشته و 5 زخمی برجای گذاشته و باعث وارد آمدن خسارات مادی سنگینی شده است.

یک کشته و 5 زخمی براثر طوفان فرانسهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فرانس ۲۴، بارش شدید باران و وزش باد، آب گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلاب در جنوب غربی فرانسه یک کشته و ۵ زخمی برجای گذاشته و باعث وارد آمدن خسارات مادی سنگینی شده است.

امدادگران در حال تلاش برای یافتن جسد مرد ۷۰ ساله‌ای که در جریان سیلاب در جنوب غربی فرانسه ناپدید شد، هستند. این منطقه در روز‌های اخیر شاهد بارش شدید باران بوده است. ساکنان منطقه همچنان از داشتن برق محرومند. ۱۴ ناحیه در اوت گَرون با خطر وقوع طوفان روبرو بوده و در وضعیت هشدار به سر می‌برند.

سواحل اقیانوس اطلس شاهد وزش باد با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت بود. در بیاریتس اقیانوس از شب گذشته پرتلاطم و بسیار مواج بود. کمی دورتر و در منطقه بایون رودخانه طغیان کرده است. طغیان رودخانه در اوستاریتس خساراتی برجای گذاشت. این اوضاع برای ساکنان بی سابقه قلمداد می‌شود. ​جاده‌ها و پیاده رو‌ها را آب فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: خسارت ۳۹۰ میلیون یورویی سیل در فرانسه

۶ کشته و زخمی درپی طوفان سهمگین در فرانسه

تلاش می‌شود از وقوع این حادثه در تولوز جلوگیری شود. افزایش سطح آب رودخانه گَرون در این منطقه، صبح امروز به مسئله‌ای نگران کننده مبدل شده بود. برای صبح روز شنبه در این منطقه بارش شدید باران پیش بینی شده بود. این منطقه در سال ۲۰۱۳ نیز شاهد وقوع سیلاب بوده است.

یکی از مقامات محلی در گفتگو با فرانس ۲۴ اعلام کرد افزایش سطح آب به بیش از یک متر و ۲۰ سانتیمتر، باعث خواهد شد آب وارد روستا شود که اتفاقی نگران کننده خواهد بود.

در لیموژ باد بام خانه‌ای را با خود به همراه برد. وزش باد در منطقه لاند نیز شدید بود. تندباد به افتادن چندین درخت منجر شد. سقوط درخت در جاده‌های آب گرفته، بسیاری از جاده‌ها را بست. طوفانی که از دیروز مناطق جنوب غربی فرانسه را فرا گرفته، برق ۲۲۰ هزار واحد مسکونی را قطع کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!