احتمال اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری تا فردا


احتمال اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری تا فردا

کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید این کمیسیون گزینه اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری را روی میز دارد و احتمال دارد تا فردا این نتایج را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که این کمیسیون گزینه اعلام نتایج نخستین انتخابات ریاست جمهوری را روی میز دارد و احتمال دارد تا فردا این نتایج را اعلام کند.

یک عضو کمیسیون مستقل انتخابات با اشاره به این موضوع گفت: روند انتخابات در یک حالت استثنایی قرار دارد و این کمیسیون باید در بارۀ نتایج این انتخابات تصمیم بگیرد.

در همین حال ستادهای انتخاباتی عبدالله عبدالله، گلبدین حکمتیار و رحمت الله نبیل هشدار می دهند که کمیسیون انتخابات نباید پیش از حل اختلاف ها نتایج این انتخابات را اعلام کند.

کمیسیون مستقل انتخابات می گوید تمامی کارهای فنی دربارۀ نتایج بازشماری آرا انجام شده و اکنون این کمیسیون در بارۀ گزینه های اعلام نتایج نخستین انتخابات ریاست جمهوری تصمیم خواهد گرفت.

اورنگزیب، عضو کمیسیون مستقل انتخابات، گفت: زمان دقیق اعلام نتایج را نمی‌توانم بگویم که امروز اعلام می‌شود یا فردا ولی ما نتایج ابتدایی را اعلام می کنیم.

قرار بود نتایج انتخابات ریاست جمهوری روز بیست و سوم آبان ماه اعلام شود.

انتهای پیام/ح

احتمال اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری تا فردا
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری