صالح حمیدزیچ بعد از پیروزی برابر وردربرمن: امروز همه دیدند که کوتینیو چه بازیکنی است؛ تصمیم‌گیری در مورد آینده فلیک با مدیران بایرن مونیخ است


صالح حمیدزیچ بعد از پیروزی برابر وردربرمن: امروز همه دیدند که کوتینیو چه بازیکنی است؛ تصمیم‌گیری در مورد آینده فلیک با مدیران بایرن مونیخ است

صالح حمیدزیچ می گوید برای کوتینیو خوشحال است که توانسته توانایی هایش را نشان دهد.

طرفداری - بایرن مونیخ در خانه با نتیجه 6-1 وردربرمن را در هم کوبید. در این بازی کوتینیو، لواندوفسکی و مولر برای میزبان گلزنی کردند.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ بعد از پیروزی بایرن مونیخ برابر وردبرمن گفت:

وردربرمن بازی را خیلی خوب شروع کرد. باید این را قبول کرد. آن دو گلی که قبل از پایان نیمه اول زدیم خیلی مهم بود. در نیمه دوم کنترل بازی در اختیار ما بود و خیلی خیلی خوب فوتبال بازی کردیم. امروز همه دیدند که کوتینیو چه بازیکنی است. من خیلی برای او خوشحالم. دیگر گره کار برای او باز شده است. در بازی های بعدی هم دقیقا باید همین روند را ادامه دهیم.

از او در مورد آینده فلیک و علاقه بازیکنان بایرن به این مربی سوال شد:

بله شاید بازیکنان تیم می خواهند فلیک بماند ولی این تصمیمی است که مدیران باشگاه خواهند گرفت. طبیعتا ما نگاه دقیقی به نحوه عملکرد او خواهیم داشت. واکنش بازیکنان هم اهمیت دارد. بازیکنان می توانند از باشگاه بخواهند فلیک بماند ولی در نهایت این تصمیم با مدیران باشگاه است و آنها حرف آخر را می زنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟