«مقابله با ایران» موضوع سفر فرمانده صهیونیست به آمریکا


«مقابله با ایران» موضوع سفر فرمانده صهیونیست به آمریکا

معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح ارتش رژیم صهیونیستی که به آمریکا سفر کرده، در دیدار با مقام‌های ارشد ارتش آمریکا در مورد موضوعات مختلف از جمله مقابله با ایران گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری فارس: «ایال زمیر» معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه برای دیدار با مقام‌های نظامی آمریکا وارد واشنگتن شد.

به نوشته پایگاه خبری «عاروتص شوع» در این نشست در مورد موضوعات مختلف از جمله همکاری مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای «مقابله با ایران در منطقه» گفت‌وگو شده است.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در مورد آمده است: «ژنرال ایال زمیر معاون رئیس کل ارتش اسرائیل این هفته به ایالات متحده سفر کرد و در آنجا با مقام‌های ارشد ارتش و وزارت دفاع ایالات متحده دیدار کرد تا با آن‌ها درباره مجموعه‌ای از موضوعات راهبردی و عملیاتی، از جمله تلاش‌ها برای مقابله با اقدامات ایران در منطقه، گفت‌وگو کند.»

این سفر کمتر از یک ماه بعد از آن انجام می‌شود که «مارک میلی» رئیس جدید ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به فلسطین اشغالی رفت و با مقام‌های رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

در ماه‌های گذشته همزمان با حملات هوایی مداوم رژیم صهیونیستی به نقاطی در سوریه و عراق، آمریکا دائما از عملیات‌های تل‌آویو حمایت کرده و آن‌ها را اقداماتی «دفاعی» خوانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر