لمپارد: گل‌های احمقانه‌ای دریافت می‌کنیم/ مقابل تیم‌های سازمان‌یافته راهی برای برتری پیدا نمی‌کنیم


لمپارد: گل‌های احمقانه‌ای دریافت می‌کنیم/ مقابل تیم‌های سازمان‌یافته راهی برای برتری پیدا نمی‌کنیم

فرانک لمپارد با وجود نارضایتی از شکست به آینده تیمش امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از شکست تیمش مقابل بورنموث در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روند بازی ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: احساس ناامیدی دارم اما حتی قبل‌تر و زمانی که از این موارد مصون بودم هم چنین حسی را داشتم که حالا به واقعیت تبدیل شده است. اگر در بهترین فرم و شرایط نباشیم، باید راه دیگری را پیدا کنیم.واقعا نمی‌خواهم تمامی اوقات خستگی را بهانه کنم. غیر از بازی با منچسترسیتی، وقتی مقابل تیمی با نظم و سازمان یافته بازی می‌کنیم، نمی‌توانیم راهی بیابیم.

او در ادامه افزود: باید اولویت بندی و یک فوریت در دستور کار خودمان داشته باشیم و خطوط تیم حریف را مورد حمله قرار دهیم. نباید بدون ریسک بازی کنیم چون حس می‌کنم در حال حاضر این طور است. در مورد وجود ترس در تیم طلاعی ندارم. در برابر طرفداران خودی آن طور که باید خوب بازی نمی‌کنیم. موقعیت‌های پرتعدادی ایجاد می‌کنیم اما گل‌های احمقانه‌ای دریافت می‌کنیم. بعضی اوقات در خلق موقعیت ناتوان هستیم. به اندازه کافی هواداران را از بازی خود سر ذوق نمی‌آوریم. هواداران را سرزنش نمی‌کنم. من اولین نفری هستم که حرف سکونشینان را قبول دارم. بازی بسیار کند بود و برای این موضوع نباید هواداران را سرزنش کرد. مسئولیت این ماجرا با بازیکنان است. شرایط تیم دشوار است. این یک امتحان بود و حالا باید راه دیگری را مورد سنجش قرار دهیم. بعد از چنین مسابقاتی در رختکن حضور پیدا می‌کنم و نمی‌خواهم خودم و بازیکنان را جدا کنم. هفته طولانی در پیش داریم و بازیکنان می‌توانند چند روز آزاد باشند اما وقتی بازگشتند باید به سختی برای بازی مقابل تاتنهام تمرین کنیم.به اندازه کافی خوب نیستیم اما به آینده امیدواریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید