بزرگراه پارسیان به عسلویه در کمتر از 40 روز راه اندازی شد


بزرگراه پارسیان به عسلویه در کمتر از 40 روز راه اندازی شد

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی ضرب الاجل تعیین شده برای شرکت پیمانکار و بهره بردار بزرگراه پارسیان به عسلویه، این محور مهم مواصلاتی جنوب کشور در کمتر از چهل روز افتتاح و راه اندازی شد.

علی صالحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مراحل ساخت بزرگراه پارسیان به عسلویه مدت طولانی بود که به پایان رسیده و شرکت پیمانکار از افتتاح و بهره برداری این پروژه عمرانی امتناع می کرد، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان قرار گرفت.

وی بیان داشت: این موضوع در نشست ۱۴ آبان ماه امسال شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان مطرح و با حضور مسئولان اجرایی جوانب امر مورد بررسی قرار گرفت.

صالحی بیان داشت: تأخیر در افتتاح بزرگراه جدید پارسیان به عسلویه ، سبب شده بود، مردم و راکبان وسایل نقلیه به اجبار از جاده غیراستاندارد و قدیمی این محور تردد نمایند که این موضوع تصادف های رانندگی و مخاطره های شدید جانی را در پی داشت.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد بیشتر این تصادف‌ها به دلیل شرایط نامساعد جاده قدیم بوده است.

صالحی در ادامه افزود: در نتیجه پس از بررسی ویژه این موضوع و با تصویب شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان ، دستگاه قضایی به منظور احقاق حقوق عامه با احضار شرکت پیمانکار و عوامل اجرایی این پروژه و تعیین ضرب الاجل قانونی، از آنها خواست با رفع تمامی موانع، نسبت به افتتاح و بهره برداری از این پروژه عمرانی اقدام نمایند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد : در پی ضرب الاجل تعیین شده برای شرکت پیمانکار و بهره بردار بزرگراه پارسیان به عسلویه ، صبح امروز این محور مهم مواصلاتی جنوب کشور با رفع تمامی نواقص و موانع در کمتر از چهل روز افتتاح و راه اندازی شد.

صالحی با تأکید بر اینکه برخورد با تخلفات را بدون تبعیض انجام خواهیم داد، گفت: دستگاه قضایی عزم خود را برای احقاق حقوق عامه جزم کرده و در دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

شهرستان پارسیان در ۴۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

بزرگراه عسلویه - پارسیان بین این دو شهرستان است که ۲ کیلومتر آن در حوزه عسلویه و پنج کیلومتر آن در حوزه شهرستان پارسیان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)