گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1


گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1

تیم‌های فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برترامروز شنبه (23 آذر) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود استقلال به پایان رسید. نوشته گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزارش تصویری؛ استقلال ۴ – شاهین بوشهر ۱

بدرقه استرا با چهار گل
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۹
گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1

تیم‌های فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برترامروز شنبه (۲۳ آذر) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی از شاهین شهرداری بوشهر میزبانی کرد و نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشت. استقلال در این نیمه با گل دقیقه ۲۸ آرش رضاوند با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم استقلال توسط مهدی قائدی(۵۲)، محمد دانشگر(۵۹) و شیخ دیاباته(۶۹) به برتری رسید و در انتظار برتری چهار بر صفر با کلین شیت بود که اشتباه روزبه چشمی به گل به خودی تبدیل شد و ارسال حسین مالکی روی دروازه آبی پوشان در دقیقه ۸۸ یک گل برای قعرنشین جدول به همراه داشت.

آبی پوشان در آخرین بازی نیم فصل اول در حالی به برتری دست پیدا کردند که برای دومین بازی متوالی بدون سرمربی ایتالیایی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند. استقلال در روز تایید جدایی آندره آ‌استراماچونی با نتیجه پرگل به برتری رسید تا به نوعی بدرقه موفقیت آمیزی برای سرمربی سابقش داشته باشد.

استقلال با این برتری ۲۹ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی رفت. شاهین ۶ امتیازی هم در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد.

گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1 گزارش تصویری؛ استقلال 4 – شاهین بوشهر 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !