خدمت به زائران امام حسین (ع) توفیق و سعادت بزرگی است


خدمت به زائران امام حسین (ع) توفیق و سعادت بزرگی است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت به زائران امام حسین (ع) توفیق و سعادت بزرگی است که نصیب مسوُولان و مردم شده و برکات زیادی نیز همراه داشته است.

آیت الله مصطفی علما عصر شنبه در آیین تکریم خادمان اربعین حسینی (ع) که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: همه مسوُولان در هر سمتی که قرار داشتند تلاش های زیادی برای اجرای هرچه بهتر همایش باشکوه اربعین انجام دادند که باید قدردان بود.

وی با بیان اینکه بسته بودن مرز خسروی که بیش از ۱۰۰ سال در اعزام زائران به عتبات عالیات قدمت دارد، غصه ای را در دل مردم ایجاد کرده بود، افزود: امسال با همت مسوولان و بخصوص آقای بازوند استاندار کرمانشاه و مکاتبات مفصلی که انجام داد شاهد بازگشایی دوباره این مرز بودیم.

آیت الله علما ادامه داد: در طول عزیمت زائران به کربلای معلی، مردم کرمانشاه به خوبی از آنها پذیرایی کردند تا در ثواب زیارت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) شریک باشند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: توجه به شعائر دین باعث زنده نگه داشتن آن می شود و یکی از شعائر دین مبین اسلام نیز همین برنامه ها نظیر اربعین حسینی است.

وی تاکید کرد: عاشورا، تاسوعا و اربعین از برنامه هایی است که همواره باعث رعب و وحشت دشمنان شده، از این رو همواره تلاش کرده اند تا آنها را کمرنگ کنند.

آیت الله علما در پایان گفت: همه ما باید در خدمت دین، اسلام و ولایت فقیه باشیم چرا که این مسئله ضامن سعادت و موفقیت ما خواهد بود.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدیه از دست اندرکاران مراسم اربعین تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟