تاکید بر همدلی فعالان سلامت فارس در مسیر خدمت به مردم


تاکید بر همدلی فعالان سلامت فارس در مسیر خدمت به مردم

شیراز - ایرنا- تغییر در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی روزهای گذشته واکنش های مختلفی در فضای مجازی و محافل اجتماعی و رسانه‌ای به همراه داشته است ، دکتر مهرزاد لطفی سرپرست این دانشگاه امروز در پیامی همه طیف ها و گرایش‌های فکری و قومی و متخصصین و دانشگاهیان را به همدلی و تلاش برای خودباوری، اهتمام در امر دانش اندوزی، پژوهشگری، کارآفرینی، توسعه...

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه در پیامی خطاب به جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، بر تلاش یکایک اعضای مجموعه دانشگاه در امر دانش اندوزی، پژوهشگری، کارآفرینی، توسعه و توانمندسازی تاکید کرد و ره توشه مطمئن در پیمودن مسیر خدمت را همدلی و وفاق تمامی اعضای مجموعه و احساس مسوولیت در تمامی جایگاه های خدمت دانست.

لطفی در این پیام یادآور شد : مجموعه گسترده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به پشتوانه سال ها دانش، تجربه و همت عالی مردان و زنان اندیشمند و توانا، اکنون مامنی امن برای تسکین آلام دردمندانی از سراسر کشور است و یکایک اعضای این خانواده، مفتخر به ایفای این نقش کارآمد در نظام سلامت میهن اسلامی و دستیابی به اهداف متعالی آن هستند.

بی شک این افتخارآفرینی مرهون همراهی بی شائبه عزیزانیست که با احساس رسالت نسبت به مسوولیت خطیر تامین بهداشت و درمان آحاد جامعه، در جای جای این استان پهناور، هدف متعالی خدمت را سرمشق خود قرار داده و با پیوند دانش و انگیزه، طنین انداز نوای خوش سلامت شده اید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این پیام اظهار داشت : اما ره توشه مطمئن در پیمودن پرتوان این مسیر، همدلی و وفاق یکایک شما اعضای خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز در بالندگی و تعالی این مجموعه و ترسیم آینده ای پرفروغ برای سیمای سلامت فارس است. چرا که مسیری که یکایک شما عزیزان، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان این مجموعه گسترده در آن گام نهاده اید، در هر سطح و جایگاه، به هدف والای حفط و تامین سلامت مردم پیوند خورده که رسالتی بس عظیم است.

این پیام می افزاید: از شما همراهان همدل و فرزندان شریف این خانواده می خواهم که با ایمان و خودباوری، همراه و همسو با یکدیگر، با اهتمام در امر دانش اندوزی، پژوهشگری، کارآفرینی، توسعه و توانمندسازی مجموعه، با آمیزه اخلاق مداری، «خدمتگزاری» را به زیباترین گونه خود تعبیر کرده و نام دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در سطوح ملی و بین المللی بیش از پیش اعتلا بخشید تا شاهد حرکت پرتوان این مجموعه نام آور به سوی حل معضلات جامعه، پیوند دانش پزشکی به بهبود سلامت جامعه و تحقق هدف دانشگاه های نسل سوم و چهارم باشد.

لطفی همچنین بیان داشت : ایمان دارم پیکره سلامت فارس زمانی تنومند و پرتوان خواهد بود که تمامی ما خود را به مثابه اعضای آن دانسته و در کنار یکدیگر، هدف یکپارچه ای را پیش ببریم، به ویژه که در شرایط کنونی و محدودیت منابع مالی، بار این احساس مسوولیت را سنگین تر ساخته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار امیدواری کرد که با توان مضاعف و همت والای دانشگاهیان ، مفهوم سازندگی، به ویژه در عرصه حیاتی سلامت جامعه به شیوایی معنا یافته و دست در دست یکدیگر، شاهد رفع چالش های حوزه سلامت و برداشتن گام های پرتوان به سوی جامعه ای آباد و سالم باشیم و یقین داشته باشیم و گفت: هر تلاشی در مسیر خدمت، به ویژه اولویت هایی همچون تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت و گسترش فرهنگ سلامت با تکیه بر آموزه های پیشگیرانه، روشنگر آینده ای بهتر برای فرزندان ماست و شایسته است با احساس دین به نسل های آینده و با یقین به اهمیت کوچکترین خدمات ما در تحقق بزرگترین اهداف و نقش اثربخش یکایک ما در دستیابی به این اهداف، طرحی نو درانداخته و فردایی روشن رقم بزنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403