سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان معرفی شد


سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان معرفی شد

یزد- ایرنا - مدیرعامل تیم والیبال خاتم اردکان در لیگ برتر کشور گفت: « فرهاد نفرزاده » با تصمیم هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرمربی جدید، جایگزین مسعود آرمات در ادامه لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

علیرضا جدیدی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای تقویت تیم از لحاظ فنی برای حضور قوی در ادامه لیگ نسبت به انتخاب این سرمربی اقدام شد.

وی ادامه داد: نفرزاده تا پایان فصل تیم خاتم را در لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور هدایت و همراهی می‌کند.

نفرزاده به مدت چهار سال سرمربی تیم سایپا بود و در سال ۱۳۸۹ با هدایت وی این تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران دست یافت.

وی در سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران منصوب شد و توانست این تیم را به مقام قهرمانی آسیا و پنجمی جهان برساند.

نفرزاده همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های پاس، پتروشیمی، ارتعاشات صنعتی، تیم ملی نیروهای مسلح، پارسه، محتشم کاشان، شهرداری ورامین و عقاب نهاجا را نیز در کارنامه دارد.

در لیگ برتر امسال تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور دارند

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۷۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر در رشته والیبال فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت