کرمانشاه میزبان 70 درصد زائران اربعین بود


کرمانشاه میزبان 70 درصد زائران اربعین بود

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: 70 درصد زائران اربعین حسینی (ع) امسال با عبور از کرمانشاه به کربلای معلی اعزام شدند.

هوشنگ بازوند عصر شنبه در آیین تکریم از خادمان اربعین حسینی که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهارداشت: با همت همه مسوُولان و اعضای ستاد همایش بزرگ اربعین به خوبی در استان انجام شد.

وی افزود: قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر تردد زائران کربلا فرصت بسیار مناسبی است تا ظرفیت های استان بیش از پیش به معرض نمایش گذاشته شود.

بازوند با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بازگشایی مرز خسروی گفت: بازدیدی که سرلشکر صفوی دستیار ویژه رهبر معظم انقلاب از این مرز داشت و گزارشی که خدمت معظم له ارائه کردند در تحقق این مهم نقش بسیار موثری داشت.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیگیری های رییس جمهوری، وزیر کشور و البته سردار سلیمانی نیز در بازگشایی مرز خسروی بسیار موثر بود که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: نیروهای حشدالشعبی نیز در ایام اربعین حسینی برای تامین امنیت زائران ایرانی تلاش زیادی کردند تا زوار در سلامت کامل به زیارت حضرت امام حسین (ع) بپردازند.

بازوند همچنین با قدردانی از نیروهای مسلح استان برای امنیت آفرینی و خدمات رسانی به زائران اربعین، به صورت ویژه از سردار جاویدان فرمانده و کارکنان انتظامی کرمانشاه قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه در پایان و با بیان اینکه بازگشایی مرز خسروی یک مطالبه عمومی از سوی مردم بود، گفت: امیدوارم در سال های اتی بتوانیم پذیرای زائران بیشتری باشیم.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران مراسم اربعین در استان کرمانشاه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان