ریل می ایرباد بی‌سیم با نام Buds Air عرضه خواهد کرد


ریل می ایرباد بی‌سیم با نام Buds Air عرضه خواهد کرد

شرکت چینی ریل‌می امروز در حساب رسمی خود تیزری تبلیغاتی از بادز ایر، ایرباد بی‌سیمش منتشر کرد که 26 آذر معرفی می‌شود.

مادهاو شث (Madhav Sheth)، مدیرعامل ریل‌می هند تائید کرده که ریل‌می بادز ایر (Buds Air) با قابلیت شارژ بی‌سیم همراه خواهد بود. امروز، این شرکت با انتشار تیزری در توییتر خود این ایرباد را تبلیغ کرده است.

ریل‌می ویدئوی کوتاهی منتشر کرده که نگاهی اجمالی به بادز ایر دارد. در این ویدئو دستگاه مذکور با طراحی زیبا، کیفیت عالی و رنگ زرد نشان داده می‌شود. نسخه‌ی زرد رنگ فقط یکی از سه نوع رنگی خواهد بود که بادز ایر با آن وارد بازار خواهد شد. دو رنگ دیگر مشکی و سفید هستند.

همچنین ریل‌می بادز ایر شامل یک درایو تقویت‌کننده‌ی باس ۱۲ میلی‌متری برای تجربه‌ی صوتی عمیق خواهد بود. طبق تیزرها و گزارش‌ها ایرفون‌ها به‌راحتی به دستگاه متصل خواهند شد. فقط کافی است کاربران جعبه را باز کرده و این ایرباد را با هر گوشی هوشمندی از طریق بلوتوث ۵ وصل کنند.

ریل‌می ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) ایرفون بی‌سیم خود را معرفی خواهد کرد. در همان روز، کاربران هندی ریل‌می ایکس ۲ با پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G را خواهند دید. طبق شایعات، این ایرباد با قیمت ۷۰ دلار فروخته خواهد شد. جزئیات دیگر مانند زمان و رنگ‌هایی که با آن‌ها عرضه می‌شود در رویداد معرفی اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن