محکومیت نجفی به 7 سال و 9 ماه حبس


محکومیت نجفی به 7 سال و 9 ماه حبس

وکیل محمدعلی نجفی از صدور حکم 6 سال و نیم حبس برای قتل میترا استاد و یکسال و سه ماه برای حمل و نگهداری سلاح خبر داد.

محکومیت نجفی به 7 سال و 9 ماه حبسحمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:​ بر اساس رای صادره که امروز به بنده ابلاغ شده، برای محمدعلی نجفی درباره قتل عمد و نگهداری سلاح حکم محکومیت صادر شده است.
وی گفت: این رای در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شده و قاضی محمدی کشکولی رئیس شعبه، قاضی عباسی و قاضی ترابی مستشاران دادگاه در صدور رای تصمیم گیری کرده اند.
این وکیل دادگستری تصریح کرد:​ بر اساس این رای، ​برای موکلم ۶ سال و نیم حبس به اتهام قتل عمد مرحومه میترا استاد و یک سال و سه ماه حبس برای حمل و نگهداری سلاح صادر شده است.
گودرزی گفت: به رای صادره اعتراض داریم که پس از تنظیم لایحه به دیوان عالی کشور ارجاع می‌شود.
بنا بر این گزارش؛ دادگاه‌های علنی رسیدگی به پرونده این قتل، در روز‌های ۲۲، ۲۶ و ۳۱ تیر در سه جلسه و با حضور اولیای دم، متهم و وکلای طرفین پرونده در شعبه نهم کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی محمدی کشلوکی برگزار شد.
قاضی کشکولی محمد علی نجفی را در مهلت قانونی پس از برگزاری دادگاه به قصاص محکوم کرد و در نهایت ۲۳ مرداد امسال مسعود استاد برادر میترا استاد با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از گذشت خانواده اش برای قصاص نجفی خبر داد.
با اعتراض به رای صادره از سوی وکلای نجفی، دیوان عالی کشور پرونده را به شعبه رسیدگی کننده ارجاع داد و این شعبه نیز در روز‌های ششم و نهم آذر امسال در دو جلسه علنی، ​ابهامات مطرح شده را با حضور کارشناسان اسلحه و پزشکی قانونی بررسی کرد و در نهایت در مهلت قانونی حکم صادر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان