گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2


گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2

تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت 15 و در ورزشگاه شهدای شهر قدس از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. نوشته گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزارش تصویری؛ سایپا ۰ – پرسپولیس ۲

روز های خوب پرسپولیس ادامه دارد
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۸
گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2

تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. پرسپولیس با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد و به رده دوم رسید. سایپا نیز با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

نتیجه این بازی را به نوعی دروازه‌بان‌ها تعیین کردند. بازی موقعیت‌های کمی داشت اما در همین صحنه‌ها تفاوت دروازه‌بانان باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد. گل پرسپولیس روی اشتباه حامد فلاح‌زاده به ثمر رسید و واکنش رادوشوویچ در دقایق پایانی بازی باعث شد تک موقعیت سایپا تبدیل به گل نشود.

گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2 گزارش تصویری؛ سایپا 0 – پرسپولیس 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !