واکنش سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت به اظهارات برایان هوک


واکنش سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت به اظهارات برایان هوک

شفقنا- کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی اختصاصی با شبکه الجزیره قطر گفت: امنیت ملی امریکا با تصمیمات نابخردانه رهبران آن تهدید می شود. خسروی در واکنش نسبت به اظهارات اخیر برایان هوک مسئول پرونده ایران در کاخ سفید که گفته قصد ما برای تحریم ایران جلوگیری از تهدید امنیت ملی امریکا بوده است گفت: امنیت […]

واکنش سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت به اظهارات برایان هوک

شفقنا- کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی اختصاصی با شبکه الجزیره قطر گفت: امنیت ملی امریکا با تصمیمات نابخردانه رهبران آن تهدید می شود.

خسروی در واکنش نسبت به اظهارات اخیر برایان هوک مسئول پرونده ایران در کاخ سفید که گفته قصد ما برای تحریم ایران جلوگیری از تهدید امنیت ملی امریکا بوده است گفت: امنیت ملی امریکا را رهبران نابخرد آن تهدید می کنند که با اتخاذ تصمیم های یکجانبه، غیر قانونی وتنش آفرین همه جهان را به هم اوردی با خود وادار کرده اند.
او افزود: فرار از اجرای تعهدات قانونی از سوی امریکا و استفاده ابزاری از تحریم و تروریسم اقتصادی که هدفی بغیر از فشار بر معیشت، سلامت و پیشرفت مردم ایران را دنبال نمی کند توجیهی ابلهانه برای جنایت علیه مردمی است که با همه بدعهدی ها پای تعهدات خود ایستادند.
خسروی همچنین گفت: آمریکا با خروج از توافقی بین المللی که پشتوانه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل را دارد عملا صلح و امنیت جهانی را به چالش کشید و نمی تواند با گرفتن ژست گفتگو و مذاکره از پاسخگویی به افکار عمومی جهانی فرار کند.

او گفت: تبادل زندانیان که بدون هیچگونه مذاکره ای و بر اساس پیگیری رویکردی انسانی از سوی ایران انجام شد ابتدای هیچ مسیر جدیدی نیست بلکه پایانی است بر شرایط مشقت بار افرادبیگناهی که با راهزنی بین المللی از سوی آمریکا برای باج گیری به اسارت در آمده اند

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟