استاندار قزوین: ضمانت‌های پی‌درپی بانکی مانع تولید است


استاندار قزوین: ضمانت‌های پی‌درپی بانکی مانع تولید است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: بانک‌ها با گرفتن ضمانت‌های پی در پی از متقاضیان باعث می‌شوند که رونق تولید با مانع روبرو شود.

هدایت الله جمالی پور روز شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: اعتقاد داریم که بانک‌ها باید قوانین لازم برای تامین بانکی را رعایت کنند، اما اینطور نباشد که متقاضی مدام وثیقه تحویل دهد و بانک قبول نکند.
وی اظهار داشت: اگر بانکی بیشتر از ارزش یک ملک از متقاضیان تضامین دریافت کند، خلاف قانون بوده و به دستگاه‌ قضایی معرفی خواهد شد.
جمالی پور بر رونق تولید در استان قزوین تاکید کرد و گفت: رونق تولید به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی در سیاست‌های نظام و انقلاب محسوب می‌شود و همه بانک‌ها باید در این راستا همکاری و مساعدت کنند.
استاندار قزوین گفت: با ابلاغ بانک مرکزی مبنی بر اصلاح برخی قوانین در امورات بانکی، به طور حتم بیشتر موانع در سال ۹۹ از پیش رو برداشته می‌شود.
جمالی پور خطاب به بانک‌های استان قزوین گفت: گرچه سپرده‌های مردم بسیار مهم است و باید تضامین لازم در این رابطه گرفته شود، اما در شرایط اوضاع و احوال کنونی باید در گرفتن تضامین مدارا کنند.
مقام ارشد اجرایی استان قزوین سپس به تاخیر دریافت تسهیلات در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی در این رابطه باید پررنگ‌تر ظاهر شود و حتی اگر لازم شد، اعتبارات این حوزه با مشورت وزارت کشاورزی در طرح‌های دیگری هزینه شود.
جمالی پور خاطرنشان کرد: راه تولید ثروت این است که واحد تولیدی به رونق بیافتد و نباید اجازه داد که برخی از واحدهای تولیدی به دلیل وجود موانع و قوانین متعدد راکد بمانند.
در این نشست مشکلات و موانع پنج واحد تولیدی در استان قزوین بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا