جوایز چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی قزوین اهدا شد


جوایز چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی قزوین اهدا شد

قزوین - ایرنا - جوایز نفرات و تیم‌های برتر چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در مراسمی با حضور مسئولان استانی عصر شنبه اهدا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: این رقابت‌ها هفته دولت در 11 رشته ورزشی ویژه مردان و 11 رشته ورزشی ویژه بانوان برگزار شد و یکهزار و 322 تن از کارمندان دولت در آن شرکت کردند.
عباس علایی مقدم با بیان اینکه 29 دستگاه از 50 دستگاه اجرایی استان در این مسابقات عنوان کسب کردند افزود: امروز از 446 تن از برندگان این رقابت ها در قالب تیمی و انفرادی با اهدای کاپ و مدال تجلیل می‌شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی به ترتیب سه دستگاه برتر این دوره از المپیاد های ورزشی کارکنان دولت بودند که این نشان می‌دهد دستگاه های متولی سلامت در زمینه ورزش نیز پیشگام هستند.
علایی مقدم ادامه داد: هیات‌های ورزشی به ویژه هیات ورزش های همگانی کمک زیادی برای برگزاری این رقابت‌ها کردند و امیدواریم در دوره‌های آینده هم هیات‌ها و هم مدیران دستگاه های اجرایی همت بیشتری جهت برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به برگزاری کمرنگ افتتاحیه المپیاد افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های بعد حمایت بیشتری برای تجهیز امکانات المپیاد داشته باشند و از تیم‌های شرکت‌ کننده حمایت بیشتری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها به مراحل کشوری هم اعزام میشوند افزود: در این مسابقات نگاه در وهله اول کسب قهرمانی نیست بلکه شور و نشاط و کارایی هرچه بیشتر کارمندان در محیط کاری و ارتقای سلامت آنها مورد توجه بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا