درخواست مالک فرمول یک از ردبول؛ فرناندو آلونسو را جذب کنید!


فرمول یک ایران – لیبرتی مدیا، مالک فرمول یک از ردبول خواست تا فرناندو آلونسو را به خدمت بگیرد اما این تیم با توجه به پیشینه ارتباط نه چندان خوب راننده اسپانیایی با هوندا، به این درخواست جواب رد داد. آلونسو در پایان فصل 2018 از فرمول یک کنار رفت و با توجه به محبوبیتش، بسیاری از قدرت جذب مخاطب و پولسازی را با خود برد و این چیزی است که لیبرتی می...

فرمول یک ایران – لیبرتی مدیا، مالک فرمول یک از ردبول خواست تا فرناندو آلونسو را به خدمت بگیرد اما این تیم با توجه به پیشینه ارتباط نه چندان خوب راننده اسپانیایی با هوندا، به این درخواست جواب رد داد.

آلونسو در پایان فصل 2018 از فرمول یک کنار رفت و با توجه به محبوبیتش، بسیاری از قدرت جذب مخاطب و پولسازی را با خود برد و این چیزی است که لیبرتی می خواهد دوباره به این ورزش برگردد. اتو بیلد گزارش داده که لیبرتی به سراغ ردبول رفته اما با پاسخ “خیر” آنها مواجه شده است. هلموت مارکو، مشاور تیم ردبول گفت:

ما فورا گفتیم که به فرناندو آلونسو نیازی نداریم.

درخواست مالک فرمول یک از ردبول؛ فرناندو آلونسو را جذب کنید!درخواست مالک فرمول یک از ردبول؛ فرناندو آلونسو را جذب کنید! فرناندو آلونسو

مارکو همچنین افزود با توجه به اینکه در روزهای مک لارن هوندا، دادن لقب “جی پی2 انجین” از طرف آلونسو به موتور هوندا، باعث شده تا سازنده ژاپنی مشتاق پیوستن این راننده به ردبول نباشد:

همچنین رخ دادن چنین موردی به خاطر شریک موتوری ما، هوندا غیر ممکن خواهد بود. اگر آنها حتی اسم آلونسو را هم بشنوند، از کوره در خواهند رفت و به شدت عصبانی می شوند.

لیبرتی مدیا اما از این قضیه دست بر نخواهد داشت و مشتاق است که لوئیس همیلتون را به فراری بفرستد تا فرناندو آلونسو جایگزین او در تیم مرسدس شود. طبق گفته های اتو بیلد، رخ دادن این اتفاق می تواند یک ماشین پولساز خالص برای فرمول یک باشد.

طبق گزارش ها، همیلتون امسال دو بار با فراری ملاقات کرده و گفته است که در صحبت با رقبای مرسدس “هیچ مشکلی” نمی بیند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان