مسئله مشاهده قرص در برخی از کیک ها در حال پیگیری است


مسئله مشاهده قرص در برخی از کیک ها در حال پیگیری است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص مشاهده قرص در کیک های عرضه شده در برخی فروشگاه های مواد غذای اطلاعیه صادر کرد و گفت: این مسئله در حال پیگیری است.

شهرام شریفی در متن این اطلاعه آورده است:

مردم فهیم و فرهنگی استان کردستان، با توجه به دریافت گزارشاتی هر چند محدود، مبنی بر وجود قرص در داخل کیک‌های عرضه شده در تعدادی از فروشگاه های مواد غذایی در سطح استان، مسئولین و کارشناسان ذیربط این دانشگاه با همکاری سایر ارگان‌ها و سازمان های نظارتی در حال پیگیری و انجام بازدید و بررسی های میدانی وسیع و مستمر هستند.

نتایج اولیه بازرسی و بررسی های به عمل آمده، امکان انجام یک اقدام خرابکارانه سازمان یافته در جهت ایجاد بدبینی و نگرانی عمومی در سطح جامعه نسبت به برخی برندهای خاص و نیز سازمان ها و ادارات مرتبط را نشان می دهد.

لازم به ذکر است گزارشات بازدیدهای کارشناسان و بازرسان این دانشگاه نشان داده است که در مواردی، فروشگاه هایی به دلیل قیمت پایین تر و نیز سودجویی بیشتر از مراکز پخش غیر معتبر و بعضا بدون مجوز، اقدام به خرید و تهیه محصولات مورد نیاز می‌کنند که می‌تواند مشکل ساز باشد.

شایان توجه است که فروشگاه های مواد غذایی، مکلف به تامین مواد و محصولات مورد نیاز خود از شرکت های پخش مجوز دار و در قبال دریافت فاکتور معتبر هستند که در صورت فروش هرگونه محصول غذایی مشکل دار و غیرمجاز باید پاسخگو باشند.

به مردم عزیز توصیه می کنم به جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات احتمالی، از خرید هر گونه محصول با بسته بندی مخدوش شده پرهیز و در زمان خرید از فروشگاه های معتبر، به سالم بودن محصولات و محتویات آن دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به سامانه 190 اطلاع رسانی نمایند تا همکاران ما در اولین فرصت، اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند