علت استعفای ناگهای پورسیدآقایی؛ اختلاف با راهور یا شهردار؟


علت استعفای ناگهای پورسیدآقایی؛ اختلاف با راهور یا شهردار؟

شنیده‌ها حاکیست حناچی گزینه‌های خود برای تصدی معاونت حمل و نقل و ترافیک را فردا به شورای شهر تهران ارائه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر صحت و سقم برکناری پورسیدآقایی معاون ترافیک او گفت: هر جا که احساس کنیم تغییر لازم است، این کار را انجام می دهیم.

احتمالا اگر این موضوع جدی نبود، حناچی به راحتی توضیحاتی مانند آنچه که در گذشته نسبت به مناف هاشمی گفته بود، ارائه می داد ومی گفت: آقای پورسیدآقایی از مدیران با تجربه و خلاق هستند و ما در مجموعه شهرداری به حضور او نیازمندیم.

نشانه های دیگری هم وجود دارد که شائبه خداحافظی پورسیدآقایی از معاونت ترافیک شهرداری تهران را تقویت می کند.

علت استعفای ناگهای پورسیدآقایی؛ اختلاف با راهور یا شهردار؟

اختلافات جدی او با محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، نارضایتی پلیس راهور از اجرای طرح جدید ترافیکی و افزایش آلودگی هوای تهران در سال جاری علیرغم اجرای طرح ترافیکی جدید که هواره به آن بالیده می شد از جمله دیگر دلایلی هستند که موفق نبودن پورسیدآقایی در ایفای وظایفش را دامن می زنند.

مدتی قبل هم سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران موضوع ثبت تخلفات اشتباهی در دوربین‌های شهری را مطرح کرد و گفت: شهرداری تهران خواستار دادن کد جریمه به دوربین‌های شهری است، اما در بازدیدی که من از حدود ۳۰ دوربین داشتم تنها ۱۲ دوربین شماره پلاک خودرو‌ها را به درستی می‌خواندند، و سایر دوربین‌ها شماره خودرو‌ها را به درستی ثبت نمی‌کردند که همین موضوع سبب شد ما از دادن کد جریمه به این دوربین‌ها خودداری کنیم، زیرا که این اقدام با حقوق شهروندان در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: واکنش شهردار تهران به خبر برکناری پورسیدآقایی

از سویی دیگر شنیده‌ها حاکی از این است که حناچی صبح فردا در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای شهر تهران گزینه های خود را برای تصدی معاونت ترافیک اعلام می کند و در نهایت عصر فردا معاون جدید معرفی خواهد شد.

به تازگی پورسیدآقایی اقدام به خرید و نصب فیلتر دوده بر روی تعدادی از اتوبوسهای شهری کرد که این کار با وجود مخالفت بعضی از اعضای شورای شهر صورت گرفت.

مجموع شرایط فوق نشان می دهد که زیر پای پورسیدآقایی سُر است و تجربه ناموفق او در راه آهن که استعفایش را در پیش داشت، اینبار در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردرای پایتخت در حال رقم خوردن است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک