پیروانی: باشگاه برای جذب بازیکن خارجی مشکلی ندارد/هواداران به شایعات توجه نکنند


پیروانی: باشگاه برای جذب بازیکن خارجی مشکلی ندارد/هواداران به شایعات توجه نکنند

پرسپولیس نیوز: مدیر تیم پرسپولیس گفت :هواداران به شایعات توجه نکنند . مطمین باشند باشگاه در نقل و انتقالات با مشکلی در جذب بازیکن خارجی مواجه نبوده و در حال بررسی و اقدامات لازم برای تقویت تیم است. افشین پیروانی در بازگشت از مالزی بعد از حضور در تمرین و برگزاری جلسه ای با مدیر عامل به در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه به سوالات پاسخ داد....

پیروانی: باشگاه برای جذب بازیکن خارجی مشکلی ندارد/هواداران به شایعات توجه نکنند
پیروانی: باشگاه برای جذب بازیکن خارجی مشکلی ندارد/هواداران به شایعات توجه نکنند

پرسپولیس نیوز: مدیر تیم پرسپولیس گفت :هواداران به شایعات توجه نکنند . مطمین باشند باشگاه در نقل و انتقالات با مشکلی در جذب بازیکن خارجی مواجه نبوده و در حال بررسی و اقدامات لازم برای تقویت تیم است.

افشین پیروانی در بازگشت از مالزی بعد از حضور در تمرین و برگزاری جلسه ای با مدیر عامل به در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه به سوالات پاسخ داد.

-به شایعات توجه نکنید

امیدوارم در نقل و انتقالات بتوانیم به خوبی و طبق نیاز و برنامه های کادر فنی تیم را تقویت کرده و در بازی های باقی مانده، بهترین نتایج را کسب کنیم. به همین منظور به اتفاق آقای انصاری فرد و سرمربی تیم آقای کالدرون جلسات مستمر و منظمی را برگزار می کنیم.

از هواداران هم می خواهم به شایعات نقل و انتقالاتی توجهی نداشته باشند. در این مدت نام های متعدد و بعضا عجیب و غریبی مطرح شده و خواهد شد که نه گزینه باشگاه و نه گزینه آقای کالدرون هستند. سرمربی تیم، تنها برای جذب مهاجم و هافبک تهاجمی درخواست داشته و باشگاه نیز بر همین مبنا در حال پیش بردن روند نقل و انتقالات است. هواداران قطعا به صداقت بنده و مدیر عامل محترم باشگاه ایمان دارند و می دانند پرسپولیس و منافع آن برای ما از هرچیزی مهمتر است. در همین راستا هواداران مطمئن باشند برای فشاری روی ما نیست و شایعات مبنی بر عدم جذب بازیکن خارجی و یا محدودیت صحت ندارد.

-تیم تقویت می شود

برای جذب بازیکن، جلسات متعددی برگزار شده و باشگاه گزینه های زیادی را مورد بررسی قرار داده است که با ما و کادر فنی در میان می گذارد تا از میان گزینه های بررسی شده ، بهترین ها انتخاب شوند. در نهایت تصمیم نهایی با آقای کالدرون است. ان شااله تیم در نیم فصل به خوبی تقویت می شود.

به طور کلی به رغم محدودیت ها در نقل و انتقالات زمستانی و محدود بودن گزینه ها ، تا این جا اقدامات خوبی انجام شده و ان شاالله از جلسات خروجی خوبی خواهیم داشت. در نیم فصل قطعا هیچ تیمی بازیکن خوب خود را نمی فروشد و یا اگر چنین کند ارقام سنگینی را برای رضایت نامه درخواست می کنند. بازیکن آزاد هم محدود است اما با این وجود، باشگاه و ما تلاش خود را خواهیم کرد تیم تقویت شود و انصافا وزارت ورزش محدودیت یا ممنوعیتی برای ما ایجاد نکرده و اصلا به این مباحث ورود نمی کنند.

-هواداران به حواشی توجه نکنند

خوشبختانه تیم روند خوبی را در پیش گرفته و بیش از پیش به حمایت هواداران نیاز دارد؛در دیدار امروز شنبه هم دیدیو که با وجود انجام بازی در روز غیر تعطیل و برگزاری مسابقه در ساعتی که حضور در ورزشگاه دشوارتر است، هواداران حضور پرشوری در ورزشگاه شهر قدس داشتند. هواداران بی تردید، هیچ توجهی به حواشی نخواهند کرد. برخی قصد دارند برای تیم و نفرات آن حاشیه درست کنند چرا که حس می کنند در مستطیل سبز حریف قدرت پرسپولیس و هواداران آن نمی شوند و ضرورت دارد هواداران ضمن حمایت همه جانبه ذره ای توجهی به حواشی نداشته باشند.

در دیدار مقابل تیم خوب و اخلاق مدار سایپا برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم و برای رسیدن به هدف مان به حمایت هواداران نیاز داریم. در شرایط کنونی تیم انسجام خوبی پیدا کرده و بازیکنان هم یکدل و مصمم شده اند و آقای کالدورن و همکاران شان هم سخت تلاش می کنند این روند ادامه داشته باشد و بنده به سهم خود به همه خداقوت می گویم و به هوادارانی که همه جانبه حمایت می کنند درود می فرستم.

-طرح موضوع مهم در دیدار با دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا

گزارشی از سفر به مالزی و اقدامات صورت گرفته به مدیریت باشگاه و کادرفنی ارائه شد؛ بعد از قرعه کشی هم به دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا گفتم که دیدار مقابل تیم های عربستانی نباید همچنان در کشور ثالث برگزار شود و این مساله برای پرطرفدارترین تیم آسیا آزاردهنده است چرا که ما از حضور تماشاگران مان محروم می شویم. در آن جا تاکید کردیم همه شرایط برای بازی در آزادی فراهم است و هیچ مشکلی وجود ندارد . در مجموع بر این باورم نباید کوتاه بیاییم و همه باید برای رفع مشکل بازی با تیم های عربستانی در کشور ثالث تلاش بیشتری کنند.

اتفاقا دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا هم بخاطر میزبانی بسیار خوب فینال آسیا از پرسپولیس و هوادارانش تجلیل کرد و نکاتی را درباره حضور پرشور هواداران پرسپولیس بدون بروز هیچ مشکلی در دیدارهای پرتماشاگر از جمله فینال آسیا طرح کرد.

در سفر به مالزی علاوه بر قرعه کشی و شرکت در کارگروه آموزشی لیگ قهرمانان با همتایان قطری، عربستانی و اماراتی که همگروه پرسپولیس هستند و برخی از مسوولان کنفدراسیون در بخش برگزاری مسابقات ملاقات هایی داشتیم و درباره برخی مسائل هماهنگی و تبادل نظراتی صورت گرفت.

-چیزی برای پنهان کردن از هواداران نداریم

ما منکر وجود بدهی های سنگین و لزوم افزایش درآمدها و رفع چالش های مالی نیستیم و مدیران و مسوولان باشگاه هم سخت در حال تلاش هستند و چیزی هم برای پنهان کردن از هواداران نداریم. تاکید می کنم منافع پرسپولیس برای ما از هرچیزی مهمتر است و هواداران مطمئن باشند که در روند جذب بازیکن مشکلی نداریم. نقل و انتقالات را طبق برنامه پیش می بریم و آقای انصاری فرد و همکاران شان و خودمان به شدت پیگیر این مسئله هستیم و نظر نهایی هم با آقای کالدرون است ولی تردید نداشته باشید تیم تقویت خواهد شد.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار

پیروانی: باشگاه برای جذب بازیکن خارجی مشکلی ندارد/هواداران به شایعات توجه نکنند
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها