صالح حمیدزیچ: وقتی بازی آلفونسو دیویس را می‌بینید، از اعتماد به نفس او شگفت‌زده می‌شوید؛ مطمئنم او به پیشرفت در بایرن مونیخ ادامه می‌دهد


صالح حمیدزیچ: وقتی بازی آلفونسو دیویس را می‌بینید، از اعتماد به نفس او شگفت‌زده می‌شوید؛ مطمئنم او به پیشرفت در بایرن مونیخ ادامه می‌دهد

صالح حمیدزیچ به ستایش از آلفونسو دیویس پرداخته است.

طرفداری - آلفونسو دیویس نمایش خیلی خوبی در پست مدافع کناری سمت چپ برای بایرن مونیخ داشته است. ستایش فلیک از عملکرد دیویس و صحبت های بازیکنان و مدیران باشگاه نشان می دهد که این بازیکن جوان خیلی زود توانسته جایگاه خوبی در تیم مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا برای خود دست و پا کند.

به گزارش بیلد، حسن صالح حمیدزیچ در مورد وضعیت دیویس در بایرن مونیخ گفت:

وقتی بازی دیویس را می بینید، از اعتماد به نفس او شگفت زده می شوید. او با سرعت بالا و حمل توپ و اشتیاقش کارهای جالبی انجام می دهد. آلفونسو خیلی به تیم کمک می کند و سرمربی تیم هم این را می بیند. همه در ورزشگاه از عملکرد و سبک بازی او راضی هستند. بازیکنان جوان معمولا زیاد اشتباه می کنند ولی ما خوشحالیم که دیویس کمتر اشتباه می کند. او خیلی زود یاد می گیرد و به خوبی می داند چه می کند.

وی در ادامه افزود:

مطمئنم این بازیکن می تواند به پیشرفتش ادامه دهد و به کار و تلاش ادامه می دهد. من هر روز با آلفونسو حرف می زنم و سعی می کنم معنای بازی در بایرن مونیخ را برایش توضیح دهم. او باید روی هر بازی تمرکز کند و ریتم بازی را پیدا کند. این بازیکن جوان تاکنون بازی های خوبی داشته ولی ما به عنوان یک تیم هنوز فاصله زیادی با اهداف مان داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا