20 برنامه فرهنگی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس هرمزگان برگزار می‌شود


20 برنامه فرهنگی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس هرمزگان برگزار می‌شود

بندرعباس- ایرنا- افزون بر 20 برنامه فرهنگی و هنری در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس استان هرمزگان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این برنامه‌ها شامل ۲۷۰ اثرشعر به دبیرخانه و انتخاب ۲۰ اثر، ۲۳اثرنمایش خیابانی و ۷ اثر منتخب، ۷۲کلیپ ۳تا۵ دقیقه‌ای و انتخاب۱۰ کلیپ برتر، ۴۵داستان کوتاه و ۵اثر منتخب، دعوت از ۴خواننده مطرح استانی در سطح کشور و اجرای گروه سرود به نام ماندگار از بندرعباس است.

رضا کمالی زرکانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رونمایی از چند کتاب دفاع مقدس، شب شعر، داستان خوانی، اجرای گروه‌های موسیقی، پخش فیلم‌های دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نمایشگاه مد و لباس اسلامی، مسابقه و نشست‌های کتاب‌خوانی بخش دیگری از برنامه‎های فرهنگی و هنری هر روز عصر در محل نمایشگاه است.

رییس کمیته فرهنگی نمایشگاه دفاع مقدس هرمزگان بیان داشت: براساس هماهنگی‌های‌های صورت گرفته ۱۰ هزار و ۸۸۵ عنوان کتاب در نمایشگاه دفاع مقدس عرضه می‌شود.

کمالی زرکانی افزود: این کتاب‌ها با ۲۵هزار عنوان در زمینه‌های ادبی، شعر، داستان، تاریخ شفاهی، تاریخ مستند و خاطرات رزمندگان به چاپ رسیده است.

وی ابرازداشت: برگزاری این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است چراکه برای نخستین بار چنین نمایشگاهی ویژه آثار دفاع مقدس در هرمزگان در وسعتی بزرگ برگزار می‌شود.

دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از ۲۳ تا ۲۹ آذرماه در مسجد جامع بندرعباس با حضور ۱۰۰ناشر و ۱۰ هزار و ۸۸۵ عنوان کتاب افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور در مصلی بندرعباس از ۲۳ ام تا ۲۹ آذرماه هر روز آماده بازدید از علاقه‌مندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند