مجتمع فولاد زرند ایرانیان به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود


مجتمع فولاد زرند ایرانیان به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود

کرمان - ایرنا - به گفته مدیرپروژه های ریلی فولاد زرند ایرانیان با آغاز عملیات اجرایی سه کیلومتر پایانی، مجتمع فولاد زرند ایرانیان به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد.

بابک‌سلاجقه روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرای این طرح افزود: هزینه اجرای زیرسازی این خط برای احداث ۴۳ کیلومتر خط ریلی با هزینه ۴۵ میلیارد تومانی فولاد زرند ایرانیان به اتمام رسیده و از امروز عملیات ریل گذاری آن توسط راه آهن آغاز شد.

وی تصریح کرد: با اتمام این خط امکان انتقال چهار میلیون تن محصدل کنسانتره و گندله و چهار میلیون تن مواد اولیه سنگ آهن فراهم‌ می شود.

مدیرکل‌راه آهن کرمان‌ گفت: خط ریلی ایستگاه جلال آباد تا این کارخانجات تا پایان خرداد سال آینده به اتمام می رسد و هزینه اجرای ریل گذاری ۱۴۳ میلیارد تومان است.

مجید ارجونی افزود: عملیات اجرایی اتصال مجتمع کنسانتره و گندله سازی جلال آباد ایستگاه جلال آباد به طول ۲۲ کیلومتر نیز آغاز می شود.

وی بیان کرد: زیرسازی این خط با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان توسط فولاد زرند به اتمام رسیده و کار ریل گذاری آن توسط راه آهن با هرینه ۸۸ میلیارد تومان در حال انجام است و این خط پایان دی ماه سال جاری به پایان‌ می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته