حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در یازدهمین نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی اهواز


حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در یازدهمین نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی اهواز

یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی عصر روز جمعه مورخ 21 آذر ماه با حضور شریعتی استاندار خوزستان، علیخانی معاون شرکت ملی نفت در امور تولید، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سیدعبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: در این رخداد بزرگ نمایشگاهی که همه ساله در اهواز برگزار می شود، دویست و شصت شرکت در حوزه های نفتی و خدمات جانبی از سراسر کشور حضور دارند که محصولات و تجهیزات خود را در کنار جدیدترین دستاوردهای این صنایع در زمینه تجهیزات و قطعات ساخت داخل در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

همچنین شرکت فولاد اکسین همه ساله با ایجاد غرفه نمایشگاهی محصولات، دستاوردها و توانمندی خود در زمینه تولیدات ورق های آلیاژِی خاص که در صنعت نفت بسیار قابل استفاده و با اهمیت است، مشارکت داشته و میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان می باشد.

خوشبختانه فولاد اکسین در سال جاری موفق به تولید انبوه ورق های api محیط ترش جهت پروژه گوره به جاسک شده است و انتظار می رود حضور در این نمایشگاه و دیگر نمایشگاه های تخصصی نفت کشور، موجب معرفی اکسین و جلب توجه سایر شرکت های نفت و گاز کشور به ورق های این شرکت گردد.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری خوزستان با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برپا شده و تا روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان، متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان خواهد بود.

46

کد خبر 1331050

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد