تاثیر کسری بودجه 99 بر پروژه‌های عمرانی استان‌ها


تاثیر کسری بودجه 99 بر پروژه‌های عمرانی استان‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال 99 نیز با کسری قابل توجهی مواجه خواهد بود.

سیدحسن حسینی شاهرودی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: در بودجه سال ۹۹ با کسری قابل توجهی مواجه خواهیم بود و این‌ کسری بیش از همه متوجه اعتبارات عمرانی خواهد بود و با توجه به این وضعیت باید از بخش خصوصی برای ورود به پروژه‌ها استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان شاهرود گفت: راه‌ها چه در حوزه جاده‌ای و چه ریلی و هوایی از مهمترین شاخصه‌های توسعه در هر کشوری است .

وی بر لزوم توجه بیشتر به اعتبارات حوزه راه‌سازی تاکید و خاطرنشان کرد: از این که راه‌های ارتباطی در استان ایجاد و توسعه بیشتری بیابند، ضرر نخواهیم کرد و به خصوص در بحث هوایی و ریلی نیز باید توجه جدی صورت بگیرد.

این نماینده مردم با اشاره به بهره‌مندی استان از دو فرودگاه تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر دو فرودگاه در استان فعال هستند که باید به دنبال این باشیم نهایت بهره را از این فرودگاه‌ها در جهت حرکت روبه توسعه استان ببریم.

حسینی شاهرودی بر ضرورت توسعه خطوط ریلی تاکید و اضافه کرد: باید با کاهش بروکراسی‌های اداری و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری بستر را برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در این بخش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مسیر ریلی شمال به جنوب با گذر از شهرستان شاهرود مصوب شده است افزود: مطالعات این طرح امسال تکمیل شده و در بودجه سال ۹۹ در پیوست یک قرار خواهد گرفت .

این نماینده با بیان اینکه این طرح یک پروژه ملی و فراملی است ادامه داد: طبیعتا زمانی که محور این پروژه در استان ما قرار داشته باشد، بیشترین توسعه را برای استان به همراه خواهد داشت بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا از این فرصت بهترین استفاده ممکن را در جهت توسعه استان ببریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق