برگزاری جشنواره «جوان و فضای مجازی» ویژه فعالان کانون‌های مساجد/ تقدیر از برترین‌ها در 22 بهمن


برگزاری جشنواره «جوان و فضای مجازی» ویژه فعالان کانون‌های مساجد/ تقدیر از برترین‌ها در 22 بهمن

دولت‌آبادی با اشاره‌به برگزاری جشنواره «جوان و فضای مجازی»، گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای نوجوان و جوان در حوزه تولید محتوا برگزار و از برترین‌های آن همزمان با یوم‌الله 22 بهمن تقدیر می‌شود.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری اولین جشنواره «جوان و فضای مجازی» ویژ اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره که فراخوان آن اواخر آذر ماه اعلام می شود در محورهای انیمیشین، موشنگرافیک و تولید نرمافزار بازی های کاربردی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جشنواره «جوان و فضای مجازی» با هدف کشف استعدادهای جوان و نوجوان در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی برگزار می شود و شرکت کنندگان تا 12 بهمن ماه فرصت دارند، آثارشان را به این فراخوان ارسال کنند. اختتامیه آن نیز 22 بهمن ماه برگزار می شود.

دولت آبادی همچنین به برگزاری دوره آموزشی طرح ملی «فهما(پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)» اشاره کرد و گفت: به همین منظور بسته های آموزشی به رابطین فهما اهدا می شود، ضمن اینکه کارگاه آموزشی سواد رسانه ای نیز دی ماه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی «داستان نویسی تئاتر و نمایش نویسی» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان های فارس، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت 640 کانون فرهنگی هنری در این استان، خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان روستایی است و تا پایان سال بنا است طبق سهمیه 15 باب کانون فرهنگی هنری به کانون های مساجد استان افزوده شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟