چگونه از فکرهای مزاحم و دردناک خلاص شویم ؟


چگونه از فکرهای مزاحم و دردناک خلاص شویم ؟

رکنا: اگر برای رسیدن به یک ذهن آرام و دور از افکار مزاحم و دردناک به دنبال راه حل هستید در این دروه آموزشی شرکت کنید و به آرامش برسید.

به گزارش رکنا، همیشه فکر های مزاحم به سمت ذهن مردم حمله می کنند و این افکار مزاحم باعث برهم زدن نظم و درست فکر کردن می شود و اکثرا مردم به دنبال یک راه حل برای فرار از این افکار مزاحم هستند اما نمی دانند چطور می توانند از این مزاحم همیشگی رهایی پیدا کنند.

از روز 30 دی ماه امسال یک دوره آموزش سلامت روان در 10 جلسه 3 ساعته برگزار می شود و می توانید با حضور در این دورهای آموزشی از فکرهای مزاحم و دردناک خلاص شوید.

این دوره آموزشی از سوی مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره مدیا و آموزش سلامت روان برگزار می شود که مدرس این دوره برعهده دکتر مریم سامانی، روانشناس بالینی صورت می گیرد.

گفتنی است این جلسات در قالب گروه های 10 نفره برگزار می شود و برای 5 نفر ابتدایی که در این دوره ها ثبت نام می کنند از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند.

بنا به این گزارش، برای اطلاعات بیشتر و حضور در این دورهای آموزشی با شماره 02188584160 یا 09020115123 تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت روان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا