بسیج خود را از ائمه‌جماعات و مسجد جدا نمی‌داند/موانع حضور جوانان در مسجد برداشته شود


بسیج خود را از ائمه‌جماعات و مسجد جدا نمی‌داند/موانع حضور جوانان در مسجد برداشته شود

حجت‌الاسلام نوری‌زاده با اشاره به اینکه محل مأموریت بسیج و امام‌جماعت، مسجد است،گفت: رونق بخشیدن به مسجد، تقویت نماز، بصیرت، تقویت اسلام و حاکمیت، از اهداف مشترک بسیج و مساجد است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، نشست مشترک مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج تهران صبح امروز (شنبه، ۲۳ آذر ماه) در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این نشست با حضور سردار «محمدرضا یزدی»، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و حجت الاسلام «نوری زاده»، رئیس مرکز سیدگی به امور مساجد برگزار شد.

در این نشست به موضوعاتی همچون تعامل بسیج با ارکان مسجد، بررسی عوامل صیانت از رابطه بسیج و مسجد و عملکرد شورای نواحی، پرداخته شد.

در این نشست سردار «محمد رضا یزدی»، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اهداف مشترک بسیج و مسجد گفت: بسیج خود را از ائمه جماعت و مسجد جدا نمی داند.

این سردار سپاه در ادامه با لزوم حضور جوانان در مساجد گفت: جذب جوانان به مسجد باید به صورت یک دغدغه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه، در نصب فرماندهان بسبج مساجد، باید با ائمه جماعات هماهنگی وجود داشته باشد، گفت: بایستی موانع حضور جوانان در مسجد برداشته و عوامل جذب آنها مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) همچنین خواستار فرصت دادن به جوان ها در مساجد شد و افزود: باید در مواجهه با جوانان حوصله به خرج داد.

در پایان این نشست، حجت الاسلام«سید ناصرالدین نوری زاده» با اشاره به اینکه ثمره این نشست ها، اتحاد و همدلی است، اظهار کرد: بسیج و مسجد از یکدیگر جدا نشدنی هستند و محل مأموریت بسیجی و امام جماعت، مسجد است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه گفت: بسیج و امام جماعت اهداف مشترکی را دنبال می کنند؛ رونق بخشیدن به مسجد، تقویت نماز، بصیرت، تقویت اسلام و حاکمیت، دشمن شناسی و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت از اهداف و فعالیت های مشترک بسیج و ارکان مسجد است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مانعی برای قرار گرفتن این دوعنصر انقلابی در کنار یکدیگر وجود ندارد، گفت: فرمانده بسیج مسجد در کنار امام جماعت یک بازوی قدرتمند است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان