افزایش 2.5 برابری بازرسی‌های روزانه در زنجان


افزایش 2.5 برابری بازرسی‌های روزانه در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افزایش 2.5 برابری بازرسی‌های روزانه در زنجان خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان بازرسی‌های روزانه صورت گرفته در استان زنجان ۲.۵ برابر افزایش یافته است و در حال حاضر روزانه ۲۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی استان انجام می‌شود که نسبت به یک ماه گذشته ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد بازرسی، ۱۰ درصد منتج به تشکیل پرونده می‌شود که این پرونده‌ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به افزایش تعداد گشت‌های مشترک، افزود: تعداد گشت‌های مشترک از یک‌بار در هفته به روزانه ۴ الی ۵ بار افزایش یافته است به طوری که در ۲۵ روز اخیر ۴۳۵۹ مورد بازرسی و ۸۴ مورد گشت مشترک در استان گرفته است که منجر به تشکیل ۵۱۰ پرونده به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال شده است.

فغفوری تصریح کرد: ۳۳۴ مورد شکایت مردمی نیز در این مدت ثبت شده که ۳۲۲ مورد قابل پیگیری بوده است و ۲۰۳ مورد از شکایات به صورت تلفنی، ۸۶ مورد حضوری، ۱۰ مورد کتبی و ۳۵ مورد اینترنتی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به عدم افزایش غیرمنطقی اقلام اساسی پس از افزایش قیمت بنزین، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت‌گرفته در اقلام اساسی شاهد افزایش قیمت متاثر از افزایش قیمت بنزین نبودیم و صرفا افزایش قیمت برخی اقلام به لحاظ فصل تولید بوده است که سالانه شاهد بروز این امر در مقاطع مختلف سال بودیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت